تبلیغات
هنر گرافیک - مطالب هفته دوم آبان 1396
 
هنر گرافیک
فرزند هنر باش نه فرزند پدر؛که فرزند هنر زنده کند نام پدر
درباره سایت هنر گرافیک


این سایت در زمینه گرافیک و طرح های زیبا و حرفه ای گرافیکی فعالیت میکند،علاقه مندان به این رشته میتوانند به بحث و گفت و گو و تبادل نظر با همدیگر در مورد کارها بپردازند و کارهای خود را برای نمایش دادن در سایت به ایمیل honaregraphic1@gmail.com ارسال کنند.
خواهشمند است در نقد و بررسی کارها از بیان نظرات غیر هنری خودداری شود،با تشکر ازحضور گرمتان،در سایه خداوند زیبایی ها موفق و سرافراز باشید.


نحوه ارتباط با ما:
honaregraphic1@gmail.com
همچنین از طریق بخش نظرات میتوانید ایمیل خود را به صورت صحیح درج کرده و درخواست خود را ارسال کنید

با به روزترین و متنوع ترین وبگاه هنری ایران همیشه همراه ما باشید.

مدیر سایت : هنر گرافیک
آرشیو سایت هنر گرافیک
نویسندگان
سفارش طراحی کارهای گرافیکی به صورت حرفه ای
{ آمارگیر

« استیکرهای درسی گاج، بخشی از طراحی منحصر به فرد و مرتبط با فضای کتاب های آموزشی این انتشارات است که گروه طراحی گاج ،آنها را در جهت استفاده در کتاب های کمک درسی وشبکه های اجتماعی طراحی کرده و به این مجموعه اختصاص داده است.
تکیه کلام ها، عبارات و جمله ها به همراه تصویرهای متناسب با آنها و مبتنی بر محتوای هر درس(علوم ، ریاضی و فارسی ) است که با چاشنی طنز موجب ترغیب و علاقه مندی دانش آموزان به مطالب درسی شده و در مکالمه های روزمره آنها در شبکه های اجتماعی قابل استفاده است.
همچنین استیکری بودن این تصویرها، امکان استفاده‌ی آنها را در صفحه‌ی مورد نظر هر مبحث، جلد کتاب ها، وسایل دانش آموز و…را فراهم می‌کند که علاوه بر آموزشی بودن آن، جنبه سرگرمی نیز دارد.»

مدیراین پروژه: حامد حاجی محمدی، تصویرگر سعید شمس، طراح گرفیک؛ احسان عباسی و علیرضا بخشی، تایپوگرافر؛ احسان عباسی وایده پرداز و کپی رایتر آن احسان مرادی بوده است.
برای دانلود استیکرها اینجا را کلیک کنید.

۰۱





نوع مطلب : پیکتوگرام، 
برچسب ها : استیکر، شکلک، پیکتوگرام، گاج، قلم چی، هنر، هنری،
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 14 آبان 1396
هنر گرافیک

برندگان مسابقه ى طراحى با موضوع جلوگیرى از آلودگى محیطى مواد پلاستیكى که امسال توسط کمپانی The Ellen MacArthur برگزار شد، مشخص شدند. در  این رقابت، با هدف نوآورى اقتصادى در حوزه پلاستیك ها از شر کت کنندگان خواسته شده بود تا به فكر طراحى مجدد پلاستیك ها به منظور كاهش آلودگى آب هاى دریایى باشند.

مسابقه در سه بخش برگزار شد: تغییر طرز خرید مواد غذایى، بازسازى كیسه ها و تغییر شكل قهوه هاى بیرون بر.

در بخش اول (تغییر طرز خرید مواد غذایى) فروشگاه MIVA از جمهورى چك (Czech Republic-based MIWA) برنامه اى را طراحى كرده اند كه به خریداران این امكان را می دهد تا مقادیر دقیق مواد غذایى مورد نیاز خود را سفارش دهند و آن ها را در بسته بندى هاى قابل استفاده ى مجدد حمل كنند.

برنده بخش دوم (بازسازى كیسه ها) کمپانی Evoware از اندونزى بود که كیسه هایى از جنس جلبك دریایى که قابلیت تجزیه شدن دارد ساخت.

و نهایتا در بخش سوم، شركت CupClub از بریتانیا با ایجاد فنجان هاى قابل استفاده ى مجدد، باعث شد تا فنجان در كافه، رستوران و یا فروشگاه هاى دیگر نیز دوباره استفاده شود.

برنده ى دیگر بخش قهوه های بیرون بر، شرکت TrioCup از ایالات متحده است كه با طراحى فنجان هاى یكبار مصرف با الهام از روش اوریگامى، نیاز به درهاى پلاستیكى را رفع كرده است.

 






نوع مطلب :
برچسب ها : مسابقه، برنده، برنده ها، برندگان، منتخبین، انتخاب،
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 14 آبان 1396
هنر گرافیک

جیل فرنچ (Jill Ffrench) هنرمند استرالیایى تبار، با ساخت عروسك هاى كوچك و پرجزییات، احساساتش را درباره پرندگان و مخصوصا طاووس ها بیان می كند. پرهاى معروف این پرنده با دست و كاملا با دقت دوخته شده است. همه ى این مدل ها در فروشگاه etsy موجود است.





نوع مطلب : گرافیک محیطی، 
برچسب ها : گرافیک، محیطی، طاووس، هنر، گرافیکی، گرافیست،
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 14 آبان 1396
هنر گرافیک

استودیو Bulletproof براى برند Green And Black در انگلستان علاوه بر ظاهر جدید، شكلاتى لوكس و بسیار خوش طعم ترى را براى مخاطبان امروزى اش بوجود آورده است.

Bulletproof براى این شكلات، برند و بسته بندى جدیدى را به منظور دادن حس بهتر و لوكس تر، طراحى كرده است. یك دید تازه اى براى انواع طعم ها مثل كارامل شور، تمشكى و فندقى طراحى شده است. بسته بندى جدید داراى یك پالت رنگ تازه اى از سایه هاى مختلف از آبى، سبز، بنفش، نارنجى، زرد و صورتى است. طعم هاى مختلف داراى رنگ هاى مختلف در بسته بندى هستند.

Bulletproof گفته است كه هدف از انتخاب این پالت رنگ، هوس برانگیز بودن آن است. هدف از این ظاهر جدید تركیبى از طبیعت و محبت است. یك مهر با كیفیت با نام تجارى G&B بر روى بسته بندى اضافه شده است. از دو نوع تایپ فیس مختلف براى نوشتن نام برند و نوع طعم شكلات استفاده شده است. در عكاسى تبلیغاتى، از بكگراند خاكسترى همراه با خرده میوه هاى مربوط به طعم استفاده شده است.





نوع مطلب : بسته بندی، 
برچسب ها : برند، بسته بندی، بسته، بندی، بند، ب، ن،
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 13 آبان 1396
هنر گرافیک

فایرفاکس در تازه ترین اقدام خود دست به اصلاح و طراحی مجدد لوگوی خود کرده است. به عنوان یكى از لوگو هاى برجسته، فایرفاكس در حال حاضر فرصت این را دارد تا كمى از جزییات لوگوى خود كم كند.
لوگوى جدید علاوه بر سادگى، گرافیك بسیار خوبى دارد. تا قبل از این آپدیت متوجه رنگى بودن این لوگو نبودیم!
تغیرات در دم آن را به شعله شبیه كرده است. یكى از ویژگى هاى فایرفاكس این است كه میتواند رنگ فایرفاكس هاى مختلف را تغیر دهد كه همه ى آن ها خیلى جالب هستند. این به روز رسانى دوست داشتنى نشان میدهد كه چقدر كاربران خودش رو دوست دارد.

 

 





نوع مطلب : آرم(نشانه تصویری)، 
برچسب ها : موزیلا، فایرفاکس، آرم فایر فاکس، لوگو، آرم، هنر، گرافیک،
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 13 آبان 1396
هنر گرافیک

« پروژه تصویرسازی فوق به صورت تجربی برای شیرهای طعم دار انجام شده است. ایده اولیه، استفاده از تصویرسازی برای تلفیق المان های طعم دار (مانند میوه)  با شیر است. طراح سعی کرده است تا با جان بخشی به توت فرنگی و استفاده از کارکتر گاو به عنوان استعاره ای از شیر، ایده خود را اجرا کند. هدف اصلی از انجام این کار، استفاده از تصویر به عنوان آرت ورک بر روی بسته بندی به منظور ایجاد جذابیت بیشتر یک محصول است.»

علیرضا لاكى زاده، طراح گرافیك و تصویرساز دیجیتال و فارغ التحصیل پژوهش هنر از دانشگاه علم و فرهنگ است.






نوع مطلب : بسته بندی، 
برچسب ها : بسته بندی، شیر، طعم دار، شیر طعم دار،
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 13 آبان 1396
هنر گرافیک

هنرمندى ژاپنى، حشرات فوق العاده اى با استفاده از چوب بامبو خلق كرده است.

گاهى اوقات هنر می تواند خیلى واقعى به نظر برسد و شاید گاهى نتوان باور كرد كه حاصل كار دست انسان باشد. دقیقا آثار نوریوكى سیتو (noriyuki saitoh) همینطور هستند. این مجسمه ساز فوق العاده و با استعداد اهل ژاپن، مجسمه هاى مختلفى از حشرات مختلف ایجاد كرده و تلاش نموده تا با استفاده از چوب بامبو موجودات واقعى و با ظرافتی بسازد. این هنرمند می گوید: ما از حشرات، مدل و كپى تهیه نمی كنیم؛ بلكه تمام ابعاد و ویژگى ها و حس ها را اندازه می گیریم، البته نه اینكه دقیقا مقادیر و اندازه ها مهم باشند.

به آثار باور نكردنى او نگاهى بیاندازید و می توانید به پیج او در شبكه هاى اجتماعى سرى بزنید.

 





نوع مطلب : گرافیک محیطی، 
برچسب ها : حشرات، حشره، حیوانات، ح، ش، ر، ه،
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 13 آبان 1396
هنر گرافیک

« مجموعه یوزنت در شهر شاهرود قرار دارد و در حوزه‌ی نت و فضای مجای فعالیت می‌نماید. نام مجموعه، معرف “یوز” ایرانی و از سوی دیگر بیان‌گر کاربر است. بر این اساس و با توجه به نوع فعالیت و انتظارات سفارش دهنده، پرسشنامه‌ای در سه سطح مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان طراحی گردید و از آن‌ها خواسته شد تصویری که از این نام در ذهن آن‌ها نقش می بندد بیان نموده و هم چنین انتظاراتی که از هویت بصری نشان در ذهن دارند را بیان نمایند.

پس از استخراج و طبقه‌بندی اطلاعات و تحقیق پیرامون موضوع مورد سفارش، شرکتی هم نام با عنوان مجموعه یافت شد که تلاش گردید تا مسیر هویت بصری این دو مجموعه را از یکدیگر مجزا و تأکید را بر خواسته‌ها و تصورات دهنی مجموعه قرار داد. لازم به ذکر است این امر باعث می‌شود که طرح به سرعت مورد پذیرش قرار گیرد و آن را ماحصل تصور ذهنی خود می‌دانند.»

این پروژه در استودیو الف با مدیریت هنری «مزدک کیانی» و ایده پردازی «حسام بیک محمدی» و طراحی فونت «وحید نوروزی» انجام شده است.






نوع مطلب : آرم(نشانه تصویری)، 
برچسب ها : هنر، گرافیک،
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 12 آبان 1396
هنر گرافیک

طلاق یكى از سخت ترین رنج هایى است كه یك خانواده می تواند تجربه كند اما تصور آسیب هاى ناشى از آن دشوار است مگر اینكه شما آن را شخصا تجربه كرده باشید.
هنرمندى با نام مستعار مك(mac) چگونگى تاثیرات طلاق بر خانواده ى خود را به شكلى ساده و در قالب یك كمدى غم انگیز به تصویر كشیده است.
اگر چه این یك واقعیت است كه هر خانواده به طور متفاوت با طلاق برخورد می كند و شاید برخى حتى پس از طلاق، قوى تر و بهتر شوند؛ اما در هر صورت این داستان (طلاق) بهتر است قبل از بچه دار شدن اتفاق بیفتد.

      




نوع مطلب : تصویرسازی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 11 آبان 1396
هنر گرافیک

لوگوى یك برند در واقع سخنگوى برند است كه نشان دهنده‌ى كیفیت و برترى یك شركت است. پس به همین راحتى از آن نمی شود گذشت.

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : آرم(نشانه تصویری)، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 11 آبان 1396
هنر گرافیک