سفارش طراحی گرافیکی
فرزند هنر باش نه فرزند پدر؛که فرزند هنر زنده کند نام پدر
درباره سایت هنر گرافیک


این سایت در زمینه گرافیک و طرح های زیبا و حرفه ای گرافیکی فعالیت میکند،علاقه مندان به این رشته میتوانند به بحث و گفت و گو و تبادل نظر با همدیگر در مورد کارها بپردازند و کارهای خود را برای نمایش دادن در سایت به ایمیل honaregraphic1@gmail.com ارسال کنند.
خواهشمند است در نقد و بررسی کارها از بیان نظرات غیر هنری خودداری شود،با تشکر ازحضور گرمتان،در سایه خداوند زیبایی ها موفق و سرافراز باشید.


نحوه ارتباط با ما:
honaregraphic1@gmail.com
همچنین از طریق بخش نظرات میتوانید ایمیل خود را به صورت صحیح درج کرده و درخواست خود را ارسال کنید

با به روزترین و متنوع ترین وبگاه هنری ایران همیشه همراه ما باشید.

مدیر سایت : هنر گرافیک
نویسندگان
سفارش طراحی کارهای گرافیکی به صورت حرفه ای
{ آمارگیر
لامبورگینی



نوع مطلب : پوستر، 
برچسب ها : پوستر، پوستر لامبورگینی، لامبورگینی، هنر گرافیک، هنری، گرافیکی، هنر،
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 7 تیر 1396
هنر گرافیک
مترسک

« مترسک در طول داستان احساسات گوناگونی از ترس، هیجان و ناامیدی تا شجاعت و امید را تجربه می کند. داستان فضایی اکسپرسیو را به نمایش می گذارد که آغاز کارم برای تصویرسازی قرار گرفت و سعی کردم این تنش ها را با تغییر در زوایای دید، رنگ ها و پرداختن به احساسات مترسک به نمایش بگذارم. پس از پذیرفته شدن طرح های اولیه از سوی ناشر، حدودا یک ماه برای استوری بورد کلی داستان در نظر گرفته شد و بعد از آن شروع اجرای نهایی فریم ها بود که حدود ۳ – ۴ ماه وقت صرفش شد...

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : تصویرسازی، 
برچسب ها : مترسک، من مترسکم، میترسم، ترس، تصویر، تصویر سازی، هنر،
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 7 تیر 1396
هنر گرافیک
Drawing For Beginners شامل یک دی وی دی ویدئویی می باشد که در آن Jillian Goldberg در ۸۹ دقیقه به شما سه پروژه‌ی قلعه، همبرگر و ببر را به صورت کاملا واضح و ساده آموزش می دهد تا چگونه این شکل ها را برروی یک کاغذ سفید رسم نمایید . این آموزش ها کاملا مبتدی می باشند و برای کسانی که می خواهند کار نقاشی را شروع کنند ، بسیار مناسب می باشند . نقاشی یا نگارگری فرآیندی است که طی آن رنگ بر روی یک سطح مانند کاغذ یا بوم ایجاد نقش می‌کند؛ همچنین به اثری که در این فرآیند خلق می‌شود نیز نقاشی می‌گویند و فردی که این فرآیند توسط او انجام می‌گیرد نقاش نام دارد، به‌خصوص زمانی که نقاشی حرفهٔ شخص باشد.نقاشی یکی از رشته‌های اصلی هنرهای تجسمی است و قدمت آن شش برابر زبان نوشتاری می‌باشد. اولین نقاشی‌های یافت‌شده در غارها حاکی از آن است که انسان‌های اولیه با کشیدن نقش حیوانات و شکارشان به نوعی خود را آمادهٔ نبرد با آن‌ها می‌کرده‌اند.

دانلود پارت ۱
دانلود پارت 2






نوع مطلب : آموزش، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 6 تیر 1396
هنر گرافیک

آموزش نقاشی با مداد رنگی ۲۵

آموزش نقاشی با مداد رنگی ۲۵




نوع مطلب : آموزش، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 6 تیر 1396
هنر گرافیک
فیوری

فیوری پاپت (Furry Puppet) یک استودیوی خلاق واقع در بروکلین است که از مهارت های متداول و اصول ساخت عروسک کلاسیک در سطحی کاملا جدید استفاده می کند...

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب :
برچسب ها : طراحی، کاراکتر، طراحی کاراکتر، هنر، هنر گرافیک، گرافیکی،
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 6 تیر 1396
هنر گرافیک

انتشارات معماری پرینستون آمریکا برای پوسترهای اصیل نشان دهنده عدالت اجتماعی و محیطی، برابری اقتصادی، و حقوق انسانی برای کتاب بهار ۲۰۱۸ با عنوان «پوسترهایی برای تغییر» فراخوان داده است.

شرایط:

-هر کسی می تواند شرکت کند و ارسال آثار رایگان است.

-برای هر پوستر یک کاتگوری که در زیر لیست شده است را انتخاب کنید.

-زبان استفاده شده در پوستر می تواند هرچی باشد. اما یک ترجمه انگلیسی همراه آن ارسال شود.

-پوستر ها اشاره به رییس جمهور آمریکا نداشته باشد و توهین آمیز نباشد.

-فایل آثار با فرمت JPEG در دقت تصویر ۷۲ dpi با سایز ۱۲ در ۱۵ اینچ باشد.

-نوع اسم گذاری آثار بدین شکل باشد “LastName_FirstName_01.jpg”.

کاتگوری ها:

تغییرات آب و هوایی

حقوق معلولان

آزادی بیان مطبوعات

خصوصی سازی دولت

کنترل اسلحه

نابرابری درآمد

حقوق مردم

مهاجرت

حقوق LGBTQ

جرائم زندانیان

بهداشت عمومی و مقرون به صرفه

مصارف عمومی هنر

آموزش عمومی

حقوق نژاد پرستانه

آزادی مذهبی

حق رای

آب

حقوق زنان

حقوق کارگران

بیش از ۱۰۰ پوستر برای انتشار انتخاب خواهند شد. آخرین مهلت ارسال، ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ یعنی ۵ روز دیگر است.

آثار خود را از اینجا ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.





نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : فراخوان طراحی پوستر «پوسترهایی برای تغییر»، فراخوان، طراحی، پوستر، تغییر، ب،
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 6 تیر 1396
هنر گرافیک
مهارت

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از آغاز ثبت نام هجدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد و اعلام کرد: علاقه مندان می توانند تا ۲۳ تیر ماه امسال در این مسابقات به شکل الکترونیکی ثبت نام کنند...

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : فراخوان، مسابقه، ثبت نام هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، ثبت نام، هجدهمین، ملی، مهارت،
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 6 تیر 1396
هنر گرافیک
دومین نمایشگاه انفرادی پوسترهای نوید اچگان  در اردبیل برگزار می شود. این نمایشگاه در ۱۲ تیرماه ۱۳۹۶ الی ۲۰ تیرماه در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان اردبیل برگزار خواهد شد.





نوع مطلب : اخبارگرافیکی، 
برچسب ها : نوید اچگان، نوید، اچگان، نمایشگاه، هنر، هنر گرافیک، گرافیکی،
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 6 تیر 1396
هنر گرافیک
تصویر سازی

« پروژه ای که الان مشغول آن هستم داستانی است با عنوان« پادشاه شن ها» نوشته« دنیل کابرال» برزیلی، کتابی که در همین کشور هم منتشر خواهد شد. قصه در مورد عشق بین پادشاه سرزمین شن ها و شاهزاده دویا، دختر پادشاه سرزمین غرب است و ماجرای بسیار زیبایی که بین آن دو اتفاق می افتد...

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : تصویرسازی، 
برچسب ها : پادشاه شنها، پادشاه شن ها، پادشاه، شن، شنها، شن ها، فرشته،
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 6 تیر 1396
هنر گرافیک
نقاشی دیواری

شهر هیگرزتاون (Hagerstown) که یک ناحیه تاریخی و توپوگرافیک منحصر بفرد در ایالت مریلند غربی است دستخوش یک جوان سازی دوباره فرهنگی قرار گرفته است. مسئولین و دست اندر کاران این شهر با راه اندازی موجی از تجارب و هنرنمایی هنرمندان حرفه ای، سعی در تبدیل فضاهای عمومی این شهر به فضایی دیدنی و جذاب برای گردشگران و افراد بومی کرده اند. در این برنامه هنرمندان بین المللی و تازه کار، هردو، در زیباسازی منظره شهری از طریق انجام کارهای هنری خاص مشارکت می­ کنند...

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : گرافیک محیطی، 
برچسب ها : گرافیک محیطی، گرافیک، هنر، هنر گرافیک، رنگ، رنگ آمیزی، آمیزی،
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 6 تیر 1396
هنر گرافیک

نمی‌شود از نقاشی مدرن و امپرسیونیسم نوشت و از پل سزان یاد نکرد. در آثار به جا مانده از او استواری و نوآوری موج می‌زند، چه در ترکیب‌بندی و چه در رنگ‌آمیزی. نقش این نوآوری‌ها در آثار پیکاسو و ماتیس به خوبی دیده می‌شود و هر دوی آنها به الهام و تاثیر گرفتن از او به دفعات اشاره کرده‌اند. در این مطلب می‌خواهیم به ایده‌های کلیدی، تفکرات و آثار به جا مانده از او بپردازیم. با ما همراه شوید.

پل سزان (Paul Cézanne)، نقاش تاثیرگذار فرانسوی در عصر پست‌امپرسیونیسم بود و در سال‌های پایانی عمرش بسیار مورد توجه و تقدیر هم عصران و همفکران خود قرار گرفت. او متولد ۱۹ ژانویه ۱۸۳۰ شهر اکس‌آن‌پروانس فرانسه است و به همین دلیل به او لقب «استاد اکس» (Master of Aix) نیز دادند.

  • همه چیز درباره امپرسیونیسم یا دریافتگری

او راه رسیدن به مدرنیسم قرن بیستم را هموار کرد؛ چه از نظر مفهومی و چه از نظر بصری. آثارش ارتباط محکم و اساسی میان مفاهیم ناپایدار امپرسیونیسم و متریالیسم، و جنبش‌های هنری فاووییسم، کوبیسم، اکسپرسیونیسم، و حتی آبستره شکل می‌دهد.

  • جنبش اکسپرسیونیسم
هرم جمجمه‌ها - ۳۷ * ۴۵،۵ سانتی‌متر - ۱۹۰۱

هرم جمجمه‌ها – ۳۷ * ۴۵،۵ سانتی‌متر – ۱۹۰۱

 ایده‌های کلیدی پل سزان

  • سزان در نهایت تصمیم گرفت به رنگ‌ها، خطوط، و فرم به عنوان جنبه‌های جدانشدنی از آنچه انسان به عنوان تصویری از طبیعت از طریق چشم‌هایش دریافت می‌کند، احترام بگذارد.
  • از گفته‌های امپرسیونیست‌ها درباره این که نقاشی ابتدا بازتابی از دریافت بصری است، ناراضی بود. سزان برای تبدیل تمرین هنری‌اش به نوعی تازه از دیسیپلین تحلیلی جستجوی بسیار کرد. بوم نقاشی در دستان او همچون صفحه نمایشی بود که احساسات بصری هنرمند را در نگاه‌های دقیق و تکراری‌اش به یک سوژه را به تصویر می‌کشید.
  • سزان رنگ‌دانه‌ها را به با ضرب قلم‌های علمی، منطقع و  پیش سر هم روی بوم اعمال می‌کرد، گویی که یک نقاشی را به جای آنکه رسم کند، بنا می‌کند. به همین دلیل نقاشی‌هایش یک ایده‌آل معماری است که هر قسمتی از آن روی بوم نقاشی همچون بخشی از بنا خودنمایی می‌کند.
  • در نقاشی‌های سزان، حتی یک سیب ساده بعد تجسمی را باید نشان دهد، بگونه‌ای که انگار هر آیتم نقاشی منظره، پرتره یا طبیعت بی‌جان فقط از یک سو مورد بررسی قرار نگرفته‌اند و همه زوایای آنها و ویژگی‌های مواد سازنده آنها به خوبی در نظر نقاش قرار داده شده است. این چنین است که پل سزان این نقاشی‌ها را تنها یک کپی از منظره و تصویر روبرویش نمی‌داند و آنها را «یک هارمونی موازی با طبیعت» می‌خواند. این همان نمود تحلیلی سزان است که تمرینی زمان‌بر بود تا وی را به کوییست‌های آینده و استادی مسلم رهنمون باشد.
نقاشی طبیعت بیجان - رنگ روغن روی بوم - ۶۰ * ۷۳ سانتی‌متر - اثر پل سزان

پرده، کوزه و میوه، ۱۸۹۴ – رنگ روغن روی بوم – ۶۰ * ۷۳ سانتی‌متر

بیوگرافی

کودکی
پل سزان در ۱۹ ژانویه ۱۸۳۹ در اکس‌-آن‌-پروانس در جنون فرانسه به دنیا آمد. پدرش وکیل و بانکدار ثروتمندی بود و به شدت پل را تشویق می‌کرد تا همان راهی را برود که او رفته بود و رد این تقاضا از طرف پل به مشکلات، سردی و دردسرهای طولانی مدت در رابطه آن‌دو شد؛ با وجود این که این هنرمند تا زمان فوت پدرش در سال ۱۸۸۶ از نظر مالی به خانواده وابسته بود.
پرتره مادام سزان (همسر پل سزان) - ۱۸۹۰

پرتره مادام سزان (همسر پل سزان) – ۱۸۹۰

 ابتدای آموزش
  • معروف‌ترین هنرمندان امپرسیونیسم

می‌توان گفت که سزان، عمده اصول نقاشی را خودش یاد گرفت. در سال ۱۸۵۹ او در همه کلاس‌های آموزش نقاشی که در شهرش وجود داشت شرکت می‌کرد. بعد از آنکه در سال ۱۸۶۱ به پاریس کوچ کرد، دو بار سعی کرد تا به مدرسه هنرهای زیبای پاریس (École des Beaux-Arts) وارد شود که هر دو بار از طرف هیات ژوری جواب منفی دریافت کرد.

در نتیجه، پل سزان به جای آنکه آموزش‌های حرفه‌ای دریافت کند، به بازدیدهای منظم از موزه لوور پرداخت و آثار هنرمندانی همچون تیتیان، روبن و میکل‌آنژ را کپی می‌کرد. همچنین به آکادمی سوییس می‌رفت، جایی که یک استودیویی برای هنرجویان جوان فراهم آمده بود تا بتوانند از مدل‌های زنده نقاشی‌ کنند و در قبال این امکان هزینه ماهانه نسبتا معقولی پرداخت می‌کردند.

  • چیزهایی که درباره میکل‌آنژ نمی‌‌دانید

در همین آکادمی بود که او با نقاشان هم‌فکرش همچون کامی پیسارو، کلود مونه و آگوست رنوآر دیدار کرد و چندی بعد اعضای شکل دهنده جنبش امپرسیونیست شدند.

  • همه چیز درباره امپرسیونیسم یا دریافتگری

اولین نقاشی‌های روغنی سزان روی پالت‌های محزون اجرا شده بودند. نقاشی‌ها عموما از لایه‌های ضخیم ایمپاستو بودند که حس سنگینی به ترکیب‌بندی‌های نقاشی می‌داد. او مرتب نقاشی‌هایی را برای نمایشگاه Salon ارسال می‌کرد که همگی رد می‌شدند. در نتیجه او مجبور بود دائم به شهر زادگاهش برای تامین هزینه‌هایش برگردد – این در حالی بود که همچنان روابط خوبی با پدری که موافق کارش بود، نداشت.

سال ۱۸۷۰ یک تغییر اساسی در زندگی نقاش رخ داد که تحت تاثیر دو فاکتور بود: مهاجرتش به لِستَک (L’Estaque) در جنوب فرانسه (برای فرارا از خدمت سربازی) و ارتباط نزدیکش با یکی از امپرسیونیست‌های سرشناس و جوان – کامی پیسارو.

سزان تحت تاثیر مناظر مدیترانه‌ای، آفتاب فراوان و رنگ‌های زیبایی لستک قرار گرفته بود و با تلاش پیسارو، رنگ‌های روشن‌تر به نقاشی‌های او راه پیدا کرد؛ همچنین حجم سنگین رنگ‌ها که به دلیل استفاده از تکنیک ایمپاستو در نقاشی‌های اولیه‌اش دیده می‌شود، کنار گذاشته شد. هر دوی این تغییرات در کنار ضرب قلم‌های سبک‌تر و آرام‌تر به تغییرات چشمگیری در نقاشی‌هایش منجر شد.

اثر پل سزان

ساحل مارسی – ۱۸۸۵

در ۱۸۷۲، سزان به پاریس برگشت و پسرش پل به دنیا آمد. او با Hortense Fiquet در سال ۱۸۸۶ و پس از فوت پدرش ازدواج کرده بود. بیش از ۴۰ پرتره از مادام سزان و چندین پرتره از پسرشان میان نقاشی‌های سزان دیده می‌شود.

در ۱۸۷۳، نقاشی‌هایش را در سالن طردشده‌ها (Salon des Réfuses) به نمایش گذاشت. نقدهایی که به آثارش وارد شد به او ضربه شدیدی وارد کرد. در یک دهه بعد از آن بیشتر نقاشی‌هایش را به دور از پاریس و در اکس یا لستک، می‌کشید و پس از آن در هیچ نمایش گروهی غیر رسمی شرکت نکرد.

اثر پل سزان

خانه مرد آویزان در اوورس – ۱۸۷۳

دوران پختگی

تجربه پل سزان در نقاشی از طبیعت به او کمک کرد تا تئوری هنری خودش را داشته باشد. او تلاش کرد تا از لحظه گذر تصویری جدا شود، چیزی که بسیار مورد توجه و علاقه امپرسیونیست‌ها بود. به جای آن او وجهه‌های دائمی و واقعی سوژه‌های اطرافش را جستجو و ترسیم می‌کرد.

بر اساس نظر سزان، سوژه نقاشی ابتدا باید توسط هنرمند «خوانده» شود تا وجود آن درک شود. سپس، در مرحله دوم، این وجود باید روی بوم ار طریق فرم‌ها، رنگ‌ها و روابط فضایی‌شان «دریافت» شود.

بدین‌ترتیب، رنگ‌ها و فرم‌ها المان‌های غالب ترکیب‌بندی‌های او شدند تا او را از قوانین سخت پرسپکتیو و اصول نقاشی که در دانشگاه‌ها و آکادمی مبنا بود، رها کنند.

به تصویر کشیدن واقعیت هرگز مبنای نقاشی‌های سزان نبوده است؛ بلکه به گفته خودش او «به چیزی ورای واقعیت» می‌اندیشیده است.
در نقاشی‌های دوران پختگی و بلوغ سزان، رنگ‌ها و فرم‌ها وزن تصویری یکسانی دارند. اولین ابزارهای ساخت پرسپکتیو تازه شامل همبستگی رنگ‌های گرم و سرد در حضور فرم‌ها بود. نور نه تنها دیگر با سوژه‌های نقاشی شده «بیگانه» نبود، بلکه از آنها سرچشمه می‌گرفت. او به جای وهم و خیال به جستجوی وجود می‌پرداخت و به جای سه‌-بعدی تصنعی، حقیقت دو-بعدی را می‌جویید.
این اصول نقاشی در آثار پرتره و طبیعت بی‌جان وی نیز دیده می‌شود. در سال‌های ۱۸۸۰ تعداد زیادی نقاشی از طبیعت بی‌حان کشید که ژانر نقاشی دو بعدی را با تغییرات بنیادین مواجه کرد. مهمترین ویژگی این نقاشی‌های طبیعت بی‌جان، تغییر واضح از توجه به سوژه‌ها به رنگ‌ها و فرهایی بود که از طریق سطح و خطوط با بیننده ارتباط برقرار می‌کردند.
این رهایی از رنگ‌ها و فرم‌ها اصول پایه‌ای کوبیسم، اکسپرسیونیسم و تا حدودیآبستره را شکل دادند.
 دوران پایانی و مرگ

دهه آخر زندگی پل سزان به دو اصل تصویری محدود شد: یکی از آنها نقاشی کوه سنت-ویکتور (Mont Sainte-Victoire) بود؛ کوهی که منظره زیبایی در شهر زادگاهش بوجود می‌آورد. نقاشی دیگری مجموعه‌ای بود که تن‌شویان (Bathers) نام دارد و شامل پیکرهای برهنه‌ است. آخرین نقاشی از این مجموعه از نظر نوع ترکیب شدن رنگ و فرم به شدت آبستره است.

کوه سنت-ویکتور - اثر پل سزان - ۱۹۰۴

کوه سنت-ویکتور – اثر پل سزان – ۱۹۰۴

پل سزان در ۲۲ اکتبر ۱۹۰۶، بر اساس بیماری ذات‌الریه در خانه خانوادگی‌اش در شهر اکس درگذشت. در در سال‌های آخر از افسردگی شدید و دیابت نیز رنج می‌برد و همین موضوع او را از بسیاری از دوستان و اقوامش دور نگه داشته بود.





نوع مطلب : نقاشی، 
برچسب ها : نقاشی، هنرمند، هنرمندان، هنر، هنری، گرافیکی، گرافیک،
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 4 تیر 1396
هنر گرافیک

جشنواره سرچشمه سرخ به همت «بنیاد شهید و امور ایثارگران» و در موضوعات «واقعه هفتم تیر»، «حضرت امام، مقام معظم رهبری و حادثه هفتم تیر»، «معرفی شهدای هفتم تیر»، «تروریسم، منافقین، هفتم تیر» و «اندیشه‌های شهید بهشتی» و در دو بخش رقابتی و غیررقابتی برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان تا اول مرداد ماه سال جاری مهلت دارند، آثار خود را ارسال کنند.
مقررات و ضوابط شرکت در جشنواره :
شرکت کنندگان می‌توانند در همه رشته‌های مسابقه به طور همزمان شرکت کنند.
شیوه و روش اجرای آثار آزاد است اما در بخش نقاشی، اجرای دیجیتال پذیرفته نمی‌شود.
شرکت کنندگان در هر بخش مسابقه می‌توانند حداکثر ۳ اثر ارائه دهند.
آثار بدون قاب و حاشیه ارائه شود.
قطع آثار در بخش پوستر ۱۲۰ در ۸۴ سانتی متر، در بخش نقاشی حداقل ضلع کوچک ۸۰ سانتی متر باشد.
در بخش پوستر ضمن ارائه پرینت A۴، فایل باید مناسب اجرا با چاپ سیلک باشد. (انجام چاپ سیلک توسط دبیرخانه انجام می‌شود)
در بخش نقاشی، هنرمندان می‌توانند با توجه به تحولات جهانی در خلق آثار هنری در شیوه تولید اثر، آزادانه تصمیم گیری کنند.
در بخش هنر جدید، آثار ارسالی باید به صورت متن نوشتاری (شرح انجام کار، ابعاد و نوع اجرا) یا تصاویر مجازی باشد. (تذکر: آثار ارسالی می‌تواند در قالب چیدمان، ویدئو آرت، هنرهای چند رسانه‌ای طراحی و ارائه شوند، با توجه به محدودیت فضای نمایشگاه آثاری مورد توجه هیئت انتخاب قرار خواهند گرفت که مستقل از فضا طراحی شده باشند، به آثار راه یافته به نمایشگاه کمک هزینه ساخت پرداخت خواهد شد، خلاصه سوابق هنری در این زمینه ارائه گردد.)
ضروری است پشت هر اثر نام و نام خانوادگی هنرمند همراه نشانی، تلفن و نام اثر یادداشت شود.
برگزار کنندگان نسبت به زیان‌های وارده به آثار ناشی از حمل و نقل پستی تعهدی ندارند.
به جز آثار برگزیده، دیگر شرکت کنندگان باید پس از پایان جشنواره به مدت ۳۰ روز با در دست داشتن رسید و مراجعه به دبیرخانه اثر خود را دریافت کنند در غیر این صورت دبیرخانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال نگهداری آثار نخواهد داشت.
در صورتی که در هر مرحله اثبات شود مالکیت معنوی اثر متعلق به هنرمند دیگری است، ضمن خارج کردن اثر از جشنواره، کلیه مسئولیت آن بر عهده ارائه دهنده است.
برگزارکنندگان جشنواره مجاز به استفاده از آثار در امور تبلیغی و نمایشگاهی و انتشارات هستند.
هیئت داوری با توجه به کیفیت آثار دریافتی نسبت به انتخاب آثار برگزیده تصمیم گیری می‌کند.
شرکت در جشنواره به منزله پذیرش مقررات آن است.
در شرایط و موضوع‌های پیش بینی نشده، هر نوع تصمیم گیری با شورای دبیری است، همراه با آثار، جدول تقاضای شرکت به طور کامل تکمیل و ارسال شود.
شورای سیاست گذاری:
سید حسن مؤذنی، اسکندر یارنسب، حبیب الله صادقی، بهرام کلهرنیا، غلامعلی طاهری، سید نظام الدین امامی فر، رضا حسینی کاردر.
رییس جشنواره: اسکندر یارنسب
دبیر جشنواره: حبیب الله صادقی
دبیر اجرایی: رضا حسینی کاردر
شورای دبیری و داوری متعاقباً اعلام می‌شود.
جوایز:
نفر اول در هر بخش ۱۰۰ میلیون‌ رسال
نفر دوم در هر بخش ۷۰ میلیون ریال
نفر سوم در هر بخش ۵۰ میلیون ریال
نشانی دبیرخانه: تقاطع آیت الله طالقانی – شهید موسوی (فرصت سابق) - موزه شهدا
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۰۶۸۳۱
نشانی پست الکترونیک: jashnvare.۷tir@gmail.com





نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : سرچشمه سرخ، تمدید، تمدید مهلت شرکت، شرکت، مهلت، فراخوان، مسابقه،
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 3 تیر 1396
هنر گرافیک

موضوع:" قدرت مغز شما"

مهلت ارسال:۲۶ تیر ۱۳۹۶
حداکثر ارسال آثار: ۳ اثر
آدرس برای ارسال آثار :hyperkreeytiv@gmail.com
شرایط :
آثار نباید کم تر از ۵۰۰ KB باشد و باید به شکل فایلJPG ارسال شود.
به همراه آثار باید بیوگرافی کوتاه هنرمند ( کم تر از ۲۰ خط) همراه با عکس یا کاریکاتور هنرمند ارسال شود.
اسامی آثار ارسالی باید به شکل زیر باشد:
surname_entry #_country
مثلا : AmirFathi_cartoon#_Iran




نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : فراخوان مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و طراحی " قدرت مغز شما"، فیلیپین - 2017، فراخوان، مسابقه، مسابقه بین المللی، بین المللی،
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 3 تیر 1396
هنر گرافیک
از تمامی طراحان گرافیک و کاریکاتوریست های حرفه ای سراسر کشور دعوت می شود جهت شرکت در کارگاه طراحی گرافیک و کاریکاتور با موضوع دهه کرامت (ولادت امام رضا (ع) تا ولادت حضرت معصومه (س))، تصویر ۵ نمونه اثر چاپ شده ( آثار دانشجویی مورد قبول نمی باشند)، رزومه، درخواست کتبی شرکت در کارگاه و شماره تماس خود را حداکثر تا تاریخ سه شنبه ۶ تیرماه ۱۳۹۶ به آدرس farhangi.tablighat@yahoo.comm ارسال کنند.  آثار ارسالی توسط اساتید کارگاه بررسی و در صورت تایید، جهت حضور در کارگاه با هنرمند تماس گرفته خواهد شد.
برگزار کنندگان:
سازمان زیبا سازی شهر تهران با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)
اساتید:
مصطفی اسداللهی، مسعودشجاعی طباطبایی، حسن موسی زاده و محمدرضا دوست محمدی از آثار منتخب کارگاه فوق الذکر جهت اکران در سازه های شهری بهره برداری خواهد شد.
شرایط کارگاه:
حق الزحمه پرداختی به هر شرکت کننده به ازای چهار روز حضور و ارائه کار مورد قبول برای اساتید: ۴۰۰.۰۰۰ تومان
آثار تولیدی در سه رده قیمتA ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان ، B۷۵۰.۰۰۰ تومان و C۵۰۰.۰۰۰ تومان پس از داوری و تایید اساتید، توسط سازمان زیبا سازی شهر تهران جهت اکران در شهر تهران خریداری خواهند شد.به ده اثر برتر از میان آثار رده A علاوه بر خرید اثر ، لوح تقدیر و یک قطعه نیم سکه بهار آزادی تعلق می‌گیرد
به همراه داشتن لپ تاپ برای شرکت کنندگان الزامی می باشد
مکان: شهر مقدس قم ، حرم حضرت معصومه (س)
زمان: چهارشنبه، پنجشنبه ، جمعه و شنبه ، ۱۴ ، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ تیر ماه ؛ ساعت ۸ صبح الی ۱۹
• امکان پذیرش جهت اسکان هنرمندان در هتل از روز سه شنبه ۱۳ تیرماه ساعت ۱۷ میسر می باشد
• برای شرکت در کارگاه ارائه کپی دفترچه حساب بانک شهر و کپی کارت ملی الزامی است.
• همراه آوردن لوازم شخصی (حوله ، مسواک و ...)
• در ساعات فراغت و پایان کارگاه امکان استفاده از استخر مهیا می باشد
جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۹۳۵۷۰۰۰ – داخلی ۳۵۳ یا ۱۴۲ تماس حاصل فرمایید.




نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : فراخوان، مسابقه، هنر گرافیک، گرافیک، برگزاری مسابقه، مسابقات، هنر،
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 3 تیر 1396
هنر گرافیک

عادل خداوردی زاده، امیر بابک، امیر کریمیان، حسین غلامی، سید نوید بی بی شهربانویی، داریوش اله یاری، عمران عبداللهی، عرفان مفتاح پور، احمد وجدان نژاد، آرزو عبداللهی، بهنام نصرالله زاده، الهام حبیب پور، حمید نصر و فرشاد عیسی پور




نوع مطلب : اخبارگرافیکی، 
برچسب ها : اعلام برگزیدگان، مسابقه، فراخوان، جایزه، جوایز،
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 2 تیر 1396
هنر گرافیک

نمایشگاه آثار گرافیک دانشجویان دانشگاه انقلاب اسلامی تهران در روز پنج شنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ واقع در نگارخانه فرهنگسرای شفق افتتاح می شود.

این نمایشگاه با هدف ایجاد شور و انگیزه برای این نسل با استعداد و نوپا، متشکل از ۲۹ پوستر، ۱۴ نشانه و ۶ طرح جلد از ۱۶ طراح که در مقاطع کارشناسی و کاردانی گرافیک تحصیل می کنند طراحی شده است و در معرض نمایش عموم در خواهد آمد.

گفتنی است نمایشگاه مذکور تا  ۱۴ تیر  ۱۳۹۶ از ساعت ۹ الی ۲۰ در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی (یوسف آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق، نگارخانه فرهنگسرای شفق  برای بازیدید عموم دایر خواهد بود.





نوع مطلب : اخبارگرافیکی، 
برچسب ها : آثار، نمایشگاه، دانشجویان، انقلاب اسلامی، تهران، نمایشگاه ها، هنر گرافیک،
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 2 تیر 1396
هنر گرافیک
خلق تصاویر عجیب

یک ایستگاه رادیویی در هلند با خلق یک برنامه دست به حرکت عجیبی زده است. در این برنامه که الگوریتم هوش مصنوعى آن از صد ها تصاویر که گزارشگرهای آن گرفته اند استفاده می کند به خلق تصاویری خیلی عجیب و منزجر کننده می پردازید...

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : اخبارگرافیکی، 
برچسب ها : برنامه، عجیب، خلق، خلق تصاویر، خلق تصویر، تصویر، تصاویر،
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 2 تیر 1396
هنر گرافیک
طراحی نشانه

« در اوایل سال ۱۳۹۰ کاری به من محول گردید که موضوع آن طراحی نشانه نوشته ای با نام ملودی برای یک فروشگاه زنجیره ای در تهران بود. این کار توسط یک آژانس تبلیغاتی معتبر که چند سالی بود با هم سابقه همکاری داشتیم به من واگذار شد و جزء معدود کارهایی بود که سفارش دهنده اصلی آن دست طراح را باز گذاشته بود که بر اساس دانسته های نظری و عملی خود کار را پیش ببرد. گرچه این اطمینان کار مرا به عنوان یک طراح سخت تر می کرد، چرا که هیچ ذهنیت قبلی نسبت به سلیقه مشتری در انتخاب کار برایم وجود نداشت…

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : لوگوتایپ(نشانه نوشتاری)، 
برچسب ها : طراحی نشانه نوشته فروشگاه زنجیره ای «ملودی» / حسین حجتی فرید، طراحی، نشانه، نشانه نوشتاری، ملودی، طرح، گرافیک،
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 2 تیر 1396
هنر گرافیک