سفارش طراحی گرافیکی
فرزند هنر باش نه فرزند پدر؛که فرزند هنر زنده کند نام پدر
درباره سایت هنر گرافیک


این سایت در زمینه گرافیک و طرح های زیبا و حرفه ای گرافیکی فعالیت میکند،علاقه مندان به این رشته میتوانند به بحث و گفت و گو و تبادل نظر با همدیگر در مورد کارها بپردازند و کارهای خود را برای نمایش دادن در سایت به ایمیل honaregraphic1@gmail.com ارسال کنند.
خواهشمند است در نقد و بررسی کارها از بیان نظرات غیر هنری خودداری شود،با تشکر ازحضور گرمتان،در سایه خداوند زیبایی ها موفق و سرافراز باشید.


نحوه ارتباط با ما:
honaregraphic1@gmail.com
همچنین از طریق بخش نظرات میتوانید ایمیل خود را به صورت صحیح درج کرده و درخواست خود را ارسال کنید

با به روزترین و متنوع ترین وبگاه هنری ایران همیشه همراه ما باشید.

مدیر سایت : هنر گرافیک
نویسندگان
سفارش طراحی کارهای گرافیکی به صورت حرفه ای
{ آمارگیر

اسکچینگ یکی از قسمت‌های جذاب طراحی است و مهارت داشتن در آن، ویژگی‌ طراحان خلاق به شمار می‌رود. فیلیپ چدر (FILIP CHAEDER)، طراح محصول سوئدی، به عنوان فردی ماهر در این زمینه، با انتشار آثار خود در اینستاگرام علاقه‌مندان زیادی را جذب کرده است. در ادامه توصیه‌های او در مورد طراحی دیجیتال و خلق آثار حرفه‌ای و زیبا را به نقل از سایت sketchbook می‌خوانید.

خلق دیزاین حرفه‌ای و زیبا نیازمند تمرین زیاد و مهارت یافتن است. زمان نقش تعیین‌کننده‌ای در این روند دارد. ترسیم روان و بی‌وقفه، علاوه بر کاهش زمان موجب می‌شود ایده‌ها به محض شکل‌گیری در ذهن و قبل از کمرنگ شدن، به تصویر کشیده شوند و انگیزه طراح برای پیش‌برد کار بیشتر شود. نکاتی که در ادامه می‌خوانید نکات و ترفندهایی‌اند که به همین منظور توصیه شده‌اند.

۱. چیدمان صفحه کار

طراحی دیجیتال - نکاتی برای بهبود و افزایش سرعت کارزمان انجام کار مهم است اما اگر به صورت فریلنس کار می‌کنید عامل زمان برایتان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. یکی از مواردی که‌ می‌تواند سرعت کار شما را به ویژه هنگام کار با تبلت‌ها بالا ببرد چیدمان ابزارها است. اغلب افراد راست دست‌اند و قرار دادن ابزارها در سمت راست صفحه زمان انتخاب گزینه‌هایشان را کاهش می‌دهد و دسترسی به آنها را آسان‌تر می‌کند.

شاید این نکته جزئی به نظر برسد اما اگر تعداد دفعاتی که ابزارها حین کار عوض می‌شوند را در نظر بگیرید متوجه تأثیر آن در کاهش یا افزایش زمان انجام کار می‌شوید. ضمن اینکه این روش از نظر ارگونومیکی صحیح‌تر است و بازو حین انجام کار در یک وضعیت قرار می‌گیرد و مدام جابجا نمی‌شود.

۲. ساختار لایه‌ها

یکی از امتیازات بزرگ طراحی دیجیتال داشتن آزادی عمل برای تغییر لایه‌ها است. امکان تغییر خطوط، رنگ‌ها و مسیرها، روشی سریع و آسان برای دستیابی به بهترین کیفیت طراحی و رندر است. معمولاً این تغییرات تا آخرین لحظه و تا زمانی که بهترین گزینه‌ها از نظر طراح انتخاب شوند، ادامه پیدا می‌کند.

زیاد شدن لایه‌ها هنگام کار و به هم ریختگی آنها باعث می‌شود زمان زیادی را برای پیدا کردنشان صرف کنید، مخصوصاً اگر بدون نام یا کد مشخص باشند. برای افزایش سرعت و سهولت کار علاوه بر نام‌گذاری می‌توانید آنها را دسته‌بندی کنید و هر دسته را در یک فایل قرار دهید.

۳. ترکیب‌بندی 

طراحی دیجیتال - نکاتی برای بهبود و افزایش سرعت کار

 

طراحی دیجیتال - نکاتی برای بهبود و افزایش سرعت کارهنگام طراحی روی کاغذ، قبل از شروع کار باید ترکیب‌بندی مشخص شود، بنابراین یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی دیجیتال، امکان ترسیم طرح و سپس قرار دادن آن در ترکیب‌بندی‌های مختلف است. برای این کار نماهای مختلفی از محصول تهیه کنید، سپس آنها را به صورت جداگانه در ترکیب‌های مختلف بچرخانید و بهترین حالت را انتخاب کنید.

مشاهده ترکیب‌بندی عناصر در آثار طراحانی که به کار آنها علاقه دارید می‌تواند ایده‌های خوبی در اختیارتان قرار دهد.

۴. ترسیم نماها

بهتر است طراحی را با ترسیم نماهای مختلف محصول شروع کنید. تجسم نمای روبرو، جانبی، بالا و در اختیار داشتن همه جزئیات، ترسیم پرسپکتیو محصول و همچنین رسیدن به طرح نهایی را آسان‌تر می‌کند.

نمای جانبی معمولاً آسان و در عین حال منحصر به فرد است. این نما اطلاعات زیادی به بیننده می‌دهد. در بیشتر موارد فقط با دیدن نمای جانبی محصول می‌توان شکل و عملکردهای آن را متوجه شد.

قانون استفاده از تامبنیل این است که فقط نماهای لازم را ترسیم کنید، حداکثر یک تصویر از هر نما. ترسیم تصاویر بیشتر از نماهای مشابه، اطلاعات خاصی به بیننده نمی‌دهد و فقط زمانتان هدر می‌رود.

۵. استفاده از قانون تقارن

طراحی دیجیتال - نکاتی برای بهبود و افزایش سرعت کار

اغلب محصولات به نوعی متقارن‌اند. این خصوصیت می‌تواند زمان طراحی دیجیتال را تا حد زیادی کاهش دهد. اگرچه استفاده از تقارن هنگام ترسیم پرسپکتیو اشیا چندان کارایی ندارد اما برای کاهش زمان طراحی نماهای جانبی عالی است. می‌توانید با اضافه کردن جزئیات و تغییرات منحصر به فرد در هر سمت، کار را طبیعی‌تر نشان دهید.





نوع مطلب : آموزش، 
برچسب ها : طراحی، طراحی دیجیتال، نکات طراحی، افزایش سرعت، سرعت، ه، هنر،
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 31 خرداد 1396
هنر گرافیک

سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیر خانه کاریکاتور و  چهره سال هنر انقلاب اسلامی، به عنوان مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری در حکمی سیدمسعود شجاعی طباطبایی را به عنوان مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منصوب کرد. پیش از این مرتضی گودرزی دیباج این مسئولیت را برعهده داشت.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست و دبیر جشنواره بین المللی کاریکاتور هولوکاست فروردین ماه امسال به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۵ انتخاب شده بود.

در متن حکم فاضل نظری آمده است: «جناب آقای سیدمسعود شجاعی طباطبایی

نظر به تجربه های ارزشمند و صلاحیت های ویژه و شایستگی های ممتاز جنابعالی در عرصه هنرهای تجسمی و مدیریت فرهنگی و هنری، به موجب این حکم و از این تاریخ به عنوان مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منصوب می شوید.

مرکز هنرهای تجسمی یکی از بخش های مهم و دفاتر اصلی حوزه هنری است که به واسطه سابقه تأسیس و نقش ویژه هنرمندان آن در نضج و جهت گیری حوزه هنری از جایگاهی ممتاز برخوردار است. این مرکز با همه فراز و فرودهای خود در طول سالهای گذشته، به عنوان یکی از ارکان و قطب های اثرگذار در عرصه هنر انقلاب، به خصوص هنرهای تجسمی نقش ایفا کرده است.

بدیهی است اقدام و عمل در میدان رزم و جهاد فرهنگی در سایه باور به وعده های الهی نیازمند عزمی راسخ، ثبات قدم و تلاشی خستگی ناپذیر است.

ان شاءالله با بهره مندی از ظرفیتهای منحصر به فرد هنرمندان و سرمایه های انسانی مرتبط با این مرکز و در کنار آن استفاده از حضور، تلاش و انگیزه هنرمندان جوان انقلابی، قدم های مؤثری در جهت تحقق رسالت اساسی حوزه هنری در این عرصه برداشته شود.

امیدوار است توجه به استراتژی عکس العمل سریع هنری نسبت به پدیده های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، به ویژه در عرصه بین الملل و موضوع مقاومت و مسئله بیداری اسلامی و همچنین نگاه به اهداف کلان حوزه یعنی پرورش استعدادها و هنرمندان متعهد و تولید آثار فاخر در کنار ملاحظه مقوله اقتصاد هنر، پیشرفتی در خور و همه جانبه در صحنه رشد و بالندگی هنرهای تجسمی و به تبع آن هنر انقلاب حاصل آورد. برای جنابعالی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

و من الله التوفیق»





نوع مطلب : اخبارگرافیکی، 
برچسب ها : گرافیکی، کارتونی، کارتون، سید مسعود، سید مسعود شجاعی، مسعود شجاعی، مدیر مرکز هنرهای تجسمی،
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 31 خرداد 1396
هنر گرافیک

داوران سه رشته گرافیک، تصویرسازی و حجم بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان اعلام شدند.

در رشته گرافیک قباد شیوا و اسدالله چهره پرداز، در رشته تصویرسازی مهنوش مشیری، محدثه پورجعفری و در رشته حجم محمدحسین عماد و کامبیز صبری داوری این رشته ها را بر عهده دارند.

بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به منظور رقابت در عرصه خلاقیت های هنری، ارتقای سطح تخصصی هنرجویان و با هدف شناسایی، تربیت و معرفی جوانان متعهد با توجه به مؤلفه شایستگی و ارتباط هنری هنرمندان جوان سراسر کشور با حمایت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در رشته های مختلف هنرهای تجسمی از ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۶ در شهرستان کرمان، برگزار می‌شود.





نوع مطلب : اخبارگرافیکی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 30 خرداد 1396
هنر گرافیک

«در ستایش زندگی» عنوان مراسم نکوداشت «عباس کیارستمی» در سالروز تولد این هنرمند پرآوازه‌ی کشورمان است که به همت «مدرسه‌ی ویژه»، عصر روز پنجشنبه اول تیرماه ۱۳۹۵ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در این مراسم که ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد جلیل شهناز گشایش می‌یابد، علاوه بر سخنرانی‌ چند نفر از هنرمندان و دوستان کیارستمی، فیلم کوتاهی از قسمت‌های مختلف آثار سینمایی این هنرمند(۱۳۸۹-۱۳۴۹)به انتخاب امیر اثباتی، به همراه بخش‌هایی از گفت‌و‌گوی امیر اثباتی و محمود رضا بهمن‌پور با عباس کیارستمی در مدرسه‌ی ویژه (۱۳۹۲)، با تدوین مهدی دوائی نمایش داده می‌شود.

نمایشگاهی از آثار طراحی گرافیک کیارستمی بخش دیگری از این مراسم نکوداشت است که در گالری استاد مرتضی ممیز – خانه‌ی هنرمندان ایران، عصر همان روز افتتاح شده و تا ۹ تیرماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه، ۴۳ اثر شامل پوستر، روی جلد کتاب و CD، نشانه و نشانه‌نوشته، طراحی تیتراژ و عکس به نمایش گذاشته می‌شود که تنها بخش کوچکی از آثار طراحی گرافیک اوست.

این مجموعه با یاری؛ امیر اثباتی، نگار اسکندرفر، علی بختیاری، علی بوستان، محمودرضا بهمن‌پور، ابراهیم حقیقی، آرش صادقی، سیف‌اله صمدیان، مجید عباسی، بهمن کیارستمی، معراج قنبری، آریا کسائی، هیربد لطفیان، سلما منشی‌زاده، موزه‌ گرافیک ایران و مدرسه‌ی ویژه گردآوری شده و امید است در آینده کامل‌تر شود.

رونمایی از کتاب «در ستایش زندگی عباس کیارستمی»، دستاورد دیگر این مراسم، حاصل گفت‌و‌گوی امیر اثباتی و محمودرضا بهمن‌پور با عباس کیارستمی در مدرسه‌ی ویژه در ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ است که به همراه آثار گرافیک ایشان، به کوشش امراله فرهادی در ۱۳۲ صفحه گردآوری شده و توسط انتشارات ویژه‌نگار و با همکاری انتشارات نظر منتشر می‌شود.

این مراسم با یاری و همکاری؛ انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، خانه هنرمندان ایران، موسسه‌ی فرهنگی پژوهشی چاپ و نشر نظر، بنیاد ممیز، نشریه‌ی طراحی گرافیک نشان، نشر ۷ رنگ، شرکت چاپ فرارنگ آریا، و شرکت مشاور طراح مدیا برگزار می‌شود و مدیر هنری آن هیربد لطفیان است.

 





نوع مطلب : اخبارگرافیکی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 30 خرداد 1396
هنر گرافیک

این تصاویر با جملۀ “لباس­ های گرم هم نجات بخش هستند” همراه شده­ اند، و  سعی دارد تا برزیلی­ ها را به اهداء لباس به افراد نیازمند در طول فصل زمستان در این کشور ترغیب کند.





نوع مطلب : پوستر، 
برچسب ها : اهدا لباس، برزیل، برزیلی، هنر گرافیک، هنرگرافیک، هنر، گرافیک،
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 30 خرداد 1396
هنر گرافیک

پروژه امروز سراغ استیکرهای تلگرامی ” خروس قندى”رفته است که به بهانه سال خروس طراحی شده اند.

«طراحی استیکر برای من از اتود های مدادی شروع و بعد سیلوت و تکنیک کار و شخصیت و حالت های متفاوت و در مرحله آخر اجرای رنگی کار است. دختری که در استیکرها می بینید به مناسبت سال نو لباس خروس پوشیده. خود این کاراکتر بعدها می تواند به استیکری جداگانه تبدیل شود و شکل های متفاوت تری را با او را تجربه خواهیم کرد.»





نوع مطلب : پیکتوگرام، 
برچسب ها : استیکر، خروس قندی، مریم، محمودی، مقدم، مریم محمودی، محمودی مقدم،
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 30 خرداد 1396
هنر گرافیک

سازمان حفاظت محیط زیست ایران در سال ١٣٩٢ اعلام کرد دست کم ٧٤ گونه از جانوران کشور در لیست قرمز اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت قرار دارند. به جز یوزپلنگ ایرانی که در وضعیت بحرانی قرار دارد، پستاندارانی مانند گوزن زرد ایرانی، گورخر آسیایی، فک دریای خزر، هوبره، پلنگ، خرس سیاه، تمساح پوزه کوتاه، نهنگ آبی و نهنگ باله ای نیز در معرض خطر انقراض هستند. اولین نمایشگاه گروه هنری ” توما” با موضوع حیات وحش ایران ۱۲ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در خانه هنرمندان برگزار شد. ۴۴هنرمند با ۶۸ اثر در این نمایشگاه شرکت داشتند و کتاب الکترونیکی توما نیز رونمایی شد. این گروه سعی دارد با همراه کردن هنرمندان رشته های مختلف، پیوندی دائمی میان هنر و طبیعت ایجاد کند و با استفاده از زبان هنر اقشار مختلف جامعه را آگاهی بخشد تا راهکاری نو برای مشکلات زیست محیطی پیدا کند.

گروه هنری توما با همکاری انجمن تصویرگران ایران مرداد ١٣٩٥ آغاز به کار کرد و تا به امروز با همکاری بیش از صد هنرمند و اختصاص نیمی از درآمد حاصل از پروژه های خود به حفظ محیط زیست ایران، به دنبال انسجام پیوند میان هنرمندان و طبیعت بوده است. منتخبی از آثار این نمایشگاه را در پست امروز می بینید.

فرشته جعفری فرمند
حمیده محبی






نوع مطلب : تصویرسازی، 
برچسب ها : نمایشگاه، توما، نمایشگاه تصویر سازی، نمایشگاه ها، نمایش، گرافیک،
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 30 خرداد 1396
هنر گرافیک

دبیرخانه مسابقه بین المللی کارتون آلمان تا هشتم مرداد ماه 1396 آثار هنرمندان را دریافت می کند.

موضوع:

یک جا، هرجایی (علل مهاجرت و پناهندگی و ...)


شرایط:

هر شرکت کننده می تواند حداکثر 3 اثر ارسال نماید.

اندازه آثار ارسالی باید حداکثر آ3 باشد.

فایل آثار دیجیتال باید با رزولوشن 300dpi باشد.


جوایز:

نفر اول: 1000 یورو

نفر دوم: 750 یورو

نفر سوم: 500 یورو

به همراه 10 لوح تقدیر


مهلت ارسال آثار:

8 مرداد 1396


نشانی ارسال آثار:

EXILE-Kulturkoordination, Wandastr. 9, D 45136 Essen, Germany 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.





نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : فراخوان، مسابقه، کارتون آلمان، فراخوان کارتون، آلمان،
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 28 خرداد 1396
هنر گرافیک

چِلگی کارتون و کاریکاتور ایران، جشنواره ای برای معرفی استعدادهای تازه در این حوزه می باشد که با همکاری خانه کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی و سایت مجله ی کارتون هر چهل روز یک بار برگزار می گردد.

موضوع:

کارتون: ترور

کاریکاتور: آزاد

شرایط:

ـ هر هنرمند می‌تواند در هر بخش حداکثر 6 اثر ارسال نماید.

ـ اندازه آثار ارسالی باید A4 یا A3 و فرمت JPG و رزولوشن باید 300dpi باشد.

- در قسمت موضوع ایمیل قید گردد مربوط به مسابقه ی چِلگی.

ـ به همراه آثار باید نام کامل، شماره تماس ثابت و همراه، آدرس دقیق پستی و بیوگرافی هنرمند در یک فایل نوشتاری (Word)  به انضمام تصویر هنرمند ارسال گردد.

جوایز:

برگزیدگان هر بخش 150000 تومان و نقد اثر توسط یکی از اساتید کشور

دو شایسته تقدیر در هر بخش:

لوح تقدیر و دوره چند جلدی کاتالوگ جشنواره های کارتون

نکته:

هنرمندی که بیشترین امتیاز را در طی دوره یکساله چِلگی بدست آورد، در نهمین جشنواره سالانه حوزه هنری خراسان شمالی به عنــوان کمک داور به تیم داوری اضافه خواهد شد.

برگزیده: 3 امتیاز  

شایسته تقدیر: 1 امتیاز

مهلت ارسال آثار:

23 تیر 1396

نشانی ارسال اثر:

Cartoonhoze@gmail.com





نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : فراخوان، مسابقه، فراخوان کارتون، مسابقه کارتون، مسابقه کاریکاتور، فراخوان کاریکاتور، کاریکاتور،
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 27 خرداد 1396
هنر گرافیک

بدون در نظر گرفتن نوع عکاسی پرتره (تمام قد، پرسنلی، هنری، سیاسی، تبلیغاتی، خانوادگی)، یکی از جذابیت‌های عکاسی، خلاقانه بودن آن است. درباره عکاسی خلاقانه تا کنون نکاتی را گفته‌ایم، حالا بطور خاص می‌خواهیم به عکاسی پرتره خلاقانه بپردازیم و ترفندهایی ساده اما کارآمد را برایتان بیان کنیم. پس با ما همراه شوید.

۱. پس‌زمینه با فویل

چند ورقه آلومینیوم را بردارید و آنها را چروک کنید. سپس آنها را روی یک پایه کنار یکدیگر قرار دهید. عمق میدان خود را کم کنید و به مدل بگویید جلوی این فویل‌ها قرار بگیرد. خواهید دید که فویل‌ها پس‌زمینه‌ای روشن با نورهایی لرزان خواهید داشت که مدل شما را درخشان‌تر نشان می‌دهد.

عکاسی پرتره خلاقانه با فویل

۲. بوکه با فویل چروکیده

اگر آلومینیوم به اندازه کافی نداریم هم اشکالی ندارد. هنوز هم می‌توانید با همان مقدار کم آلومینیوم عکاسی پرتره خلاقانه داشته باشید. ورقه آلومینیوم چروکیده را به تکه‌های کوچک ببرید. سپس از یک نفر بخواهید که در لحظه ثبت آنها را در هوا پرتاب کند. نتیجه بوکه‌های نقره‌ای و برافی خواهد شد که به عکس و سوژه شما زیبایی دو چندان می‌بخشد.

ترفندهایی برای عکاسی پرتره خلاقانه

۳. نور LED

با کمک LED به راحتی می‌تواند بوکه را به عکس‌های خود اضافه کرده و آنها را زیباتر کنید. رشته‌های نوری از لامپ‌های ال‌ای‌دی را در استودیو یا اتاقی که می‌خواهید عکس بگیرید، نصب کنید و سوژه‌ را بین یا پشت آنها قرار دهید و سپس عکاسی کنید. می‌توانید از ال‌ای‌دی با اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنید و به طرحی که دوست دارید دست یابید.

۴. اسنوت سینمایی بسازید.

اسنوت یک قطعهٔ ساده و لوله‌ای است که نور فلاش یا پروژکتور را کنترل می‌کند و به عکاس اجازه می‌دهد تا میزان و جهت پرتو نور را به‌طور دلخواه، هدایت و کنترل کند. اسنوت‌ها ممکن است، مخروطی، استوانه‌ای و یا مستطیلی شکل باشند.

اسنوت

از اسنوت‌های سینمایی می‌تواند برای عکس‌های حرفه‌ای و عکاسی پرتره خلاقانه استفاده کرد. شما می‌توانید به سادگی و با چند تکه فوم دور فلاش متحرک، جلوه‌ای مشابه در عکس‌هایتان خلق کنید.

۵. قاب پنجره مصنوعی

اگر می‌خواهید به عکس حس شخصی‌تری بدهید می‌توانید با ایجاد محیطی شبیه یک محل خاص این حس را ایجاد کنید. مثلا می‌توانید با کمک یک تکه فوم و برش آن به شکل مستطیلی یک پنجره بسازید. وقتی نور را از درون این پنجره بتابانید سایه‌ای از آن را روی دیوار بوجود خواهید آوید که علاوه بر حس گفته شده، به ترکیب‌بندی عکس نیز زیبایی دو چندان می‌بخشد.

قاب پنجره برای عکاسی پرتره خلاقانه

۶. بافتی از اسپری آب

یک راه ساده دیگر استفاده از اسپری آب برای روشنایی و درخشندگی بخشیدن به تصویر است. از یک همکار بخواهید تا آب را در مقابل سوژه بپاشد. قطره‌های ریز آب نور را دریافت می‌کنند و بافتی ایجاد می‌کنند که زیبایی تصویر را دوچندان می‌کند.

برای درک بهتر از ترفندهای ذکر شده برای عکاسی پرتره خلاقانه می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید و نکات ریز آموزشی را دریابید.





نوع مطلب : عکاسی، 
برچسب ها : عکاسی، آموزش عکاسی، آموزش عکس، عکاسی کردن، آموزش، گرافیک،
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 27 خرداد 1396
هنر گرافیک

هیج شرکتی این روزها دوربین بد به بازار عرضه نمی‌کند، چه دوربین DSLR و چه دوربین Compact. پیش از این بهترین دوربین‌های کامپکت برای عکاسی در سفر را به شما معرفی کردیم که می‌توانید درباره آنها اینجا بیشتر بخوانید. اما درباره دوربین‌های دی‌اس‌ال‌آر به معرفی چهار دوربین که برای این منظور بهترین گزینه‌ها هستند، بسنده می‌کنیم. چهار دوربین دیجیتال برای عکاسی در سفر تا سال ۲۰۱۷:

۱. Canon 6D

بهترین دوربین دیجیتال برای عکاسی در سفر

دوربین Canon 6D به دلیل به دلیل آنکه در برابر باران و گرد و غبار عایق بندی شده است و درواقع برای آب و هواهای مختلف مناسب است. این دوربین از نظر کیفیت با Canon 5D MKII برابری می‌کند و اندازه آن تقریبا مانند ۶۰D است؛ البته کمی نازک‌تر از آن. قیمت این دوربین ۴میلیون و ۸۰۰ است.
لنز پیشنهادی برای این دوربین: لنز ۴۰ میلیمتری با f/۲.۸

چند نمونه عکس با این دوربین:

 

 

۲. Nikon D500

گزینه دوم، دوربین Nikon D500 است. این دوربین تقریبا همه آنچه از یک دوربین DSLR بخواهید را در خود دارد؛ کیفیت تصویر، فوکوس خودکار، بدنه محکم. قیمت آن حدود ۶ میلیون ۶۰۰ است.
آن را با لنز ۱۸-۱۰۵ امتحان کنید.

چند نمونه عکس با این دوربین:

۳. Canon 77D

سومین گزینه باز هم یک دوربین کانن است: Canon 77D این دوربین یک گزینه خوب است.
لنز پیشنهادی تامرون ۱۰-۲۴میلیمتری – قیمت آن حدود ۸۵۰ دلار آمریکاست.

چند نمونه از عکس‌های این دوربین را ببینید:

۴. Pentax K-1

نوبت به دوربینی غیر از کانن و نیکون رسید: دوربین فول‌فریم Pentax K-1 که سخت‌ترین دوربین موجود در بازار است.
ویدئوی زیر را ببینید و سخت‌بودن آن را باور کنید.

لنز پنتاکس ۲۸-۱۰۵ میلیمتری برای آن پیشنهاد می‌شود. قیمت این دوربین حدود ۱۸۰۰ دلار آمریکاست.

چند نمونه از عکس‌های این دوربین را ببینید:

۵. Canon Rebel SL1

بهترین دوربین برای عکاسی در سفر

باز هم یک دوربین دیگر از کانن: The Canon Rebel SL1. این دوربین یک گزینه مناسب برای کسانی است که بودجه محدود دارند اما می‌خواهند بهترین دوربین دیجیتال برای عکاسی در سفر را همراه خود داشته باشند.
این دوربین با داشتن سنسور ۱۸مگاپیکسلی، میان دوربین‌های مشابه یکی از بزرگترین سنسورها را داراست. ۴ فریم در ثانیه عکاسی پشت سر هم به شما امکان عکسی از کودک یا حیوانات در حال حرکت را می‌دهد. بعلاوه این که می‌تونیم با کیفیت ۱۰۸۰ فیلمبرداری کنید. صفحه لمسی و حساسیت نور (ISO) از ۱۰۰ تا ۱۲۸۰۰ از دیگر قابلیت‌های خوب این دوربین است.
با لنز کیت قیمت آن حدود ۴۶۰ دلار آمریکاست.

چند نمونه از عکس‌های آن را ببینید:





نوع مطلب : عکاسی، 
برچسب ها : عکس، دوربین، عکاسی، عکاسی کردن، عکس گرفتن، لنز، لنز دوربین،
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 27 خرداد 1396
هنر گرافیک

نخستین جشنواره هنری اهدای خون با عنوان “من هم هستم” در سه شاخه تصویرسازی، نقاشی و کاریکاتور همزمان با روز ملی اهدای خون برگزار می‎شود.

این جشنواره با محوریت گسترش فرهنگ اهدای خون مستمر توسط این اداره کل و با همکاری خانه هنرمندان ایران، اداره کل سلامت شهرداری تهران و هلال احمر استان تهران برگزار می‎شود.

در بخشی از فراخوان این جشنواره چنین آمده است:

محورهای جشنواره:
اهدای خون سالم، اهدای زندگی -اهدای خون مستمر و اهمیت آن در تامین خون سالم -اهدای خون در موارد بحرانی -مشارکت اجتماعی بانوان و اهدای خون -ورزش، خود مراقبتی، اهدای خون مستمر -جوان آگاه، اهدای خون مسئولانه

شیوه، تکنیک و تعداد آثار:
– آثار نقاشی، تصویرسازی و کاریکاتور که به صورت مستقل خلق شده باشند، مورد پذیرش قرار می‎گیرد.
– شرکت برای هر هنرمند در تمامی رشته‎ها آزاد است و هر شخص می‌تواند در هر یکی از رشته‎های هنری تا سه اثر ارسال کند.
– بزرگترین ضلع آثار نقاشی، حداکثر ۱۲۰ سانتی متر و کوچک‌ترین ضلع آن حداقل ۵۰ سانتی متر است.
– سایز بزرگترین ضلع اثر در رشته‎های کاریکاتور و تصویرسازی حداکثر ۷۰ سانتی متر و کوچک‌ترین ضلع آن حداقل ۳۰ سانتی متر است.

روش ارسال:
– ثبت‎نام، تقاضای شرکت و ارسال تصویر آثار از طریق این کانال تلگرامی tbtc_festival@ صورت خواهد گرفت.
– متقاضیان می‌بایست همراه فایل‎ها، نوشتاری برای تشریح و تبیین ایده و اثر خود ارسال کنند.

امتیاز آثار:
– به تمام هنرمندان راه یافته به جشنواره، گواهی شرکت و کتابچه آثار برگزیده اعطا خواهد شد.
– به آثار برگزیده توسط گروه داوری تندیس و جوایزی ارزنده تعلق خواهد گرفت.

شرایط و مقررات:
– شرکت علاقه‎مندان، برای محدوده سنی ۱۵ سال به بالا است.
– ارسال و حمل و نقل آثار به عهده هنرمند است.
– دبیرخانه جشنواره حق استفاده از آثار را در رسانه‎های چاپی و اطلاع‎رسانی، تبلیغات فرهنگی و نمایش در داخل و خارج از کشور با ذکر نام هنرمند خواهد داشت.
-دبیرخانه جشنواره مسئولیتی در قبال صدمات ناشی از ارسال نامطلوب را نمی‎پذیرد.

گاه‎شمار:
– شروع ثبت‎نام: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ همزمان با روز جهانی اهداکنندگان خون
– آخرین مهلت ثبت‎نام: ۲۰ تیر ۱۳۹۶
– انتخاب آثار توسط هیئت داوری: ۲۱ تیر ۱۳۹۶
– اعلام نتایج انتخاب آثار راه یافته به جشنواره: ۲۵ تیر ۱۳۹۶
– افتتاحیه رسمی و مراسم معرفی آثار برتر: ۹ مرداد مصادف با روز ملی اهداکنندگان خون
– اختتامیه جشنواره: ۲۰ مرداد
مکان برگزاری: اداره کل انتقال خون استان تهران؛ مرکز اهدای خون وصال





نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : جشنواره اهدای خون، من هم هستم، من، مسابقه،
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 24 خرداد 1396
هنر گرافیک
مسابقه

فراخوان مسابقه تبلیغات سینمای ایران ششمین جشنواره ‌بین‌المللی فیلم شهر منتشر شد.

شورای برگزاری ششمین جشنواره ‌بین‌المللی فیلم شهر اقدام به برگزاری مسابقه در بخش‌های عکس، پوستر، لوگو، عنوان‌بندی، آنونس و تیزر فیلم‌های سینمایی ایرانی می‌کند.

ششمین جشنواره فیلم شهر در چهار بخش ملی، بین‌الملل، محله و جنبی به دبیری سیدعلی احمدی در نیمه اول مردادماه ۹۶ برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات تا ۴ تیرماه از طریق مراجعه به سایت رسمی جشنواره به آدرس www.urbanfilmfest.org، فرم ثبت‌نام را دریافت کرده و پس از تکمیل، آن را در آدرس اعلام شده، تحویل دهند.

فراخوان مسابقه تبلیغات ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به این شرح است:

شرایط عمومی
١-  متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی جشنواره و بخش فراخوان و ثبت‌نام مسابقه تبلیغی، فرم شرکت در مسابقه را دریافت و تکمیل کنند.
۲- تمام فیلم‌های بلند سینمایی ایرانی که از خردادماه ٩۴ تا تیرماه سال جاری در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده باشند، می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.
۳- آثاری که منطبق با موضوعات جشنواره باشند در اولویت انتخاب خواهند بود.
٤- محدودیتی در تعداد عناوین آثار ارسالی وجود ندارد.
٥- برنامه‌ریزی برای نمایش آثار ارایه شده و یا نمایشگاه‌های جنبی دیگر به عهده دبیرخانه‌ این بخش خواهد بود.
۶- تفسیر مقررات، رفع ابهامات و اخذ تصمیم نهایی در خصوص موضوعات پیش‌بینی نشده به عهده‌ دبیر جشنواره است.
۷- پس از تحویل تقاضانامه و آثار به دبیرخانه، امکان خارج کردن آنها از جشنواره وجود ندارد.
۸- دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخش های مختلف جشنواره از جمله کتاب، کاتالوگ، تیزر، فضای مجازی و… است.

شرایط اختصاصی

بخش پوستر:
١- ارایه ٢ نسخه چاپی همراه فایل پوستر روی CD یا DVD با فرمت TIF یا JPG، با کیفیت DPI۳۰۰ و در قطع ٧٠*١٠٠ و همچنین ارایه یک نسخه پرینت از پوستر در قطع A۳، همراه سایر مدارک ضروری است.
٢- پوسترهای ارایه شده باید از میان آثار رسمی و استفاده شده در تبلیغات فیلم باشد.
۳- در بخش فیلم های مستند، کوتاه و نیمه بلند آثار متقاضی شرکت در بخش مسابقه می‌توانند پوستر فیلم خود را در این بخش شرکت دهند.

بخش عنوان بندی:
هریک از نسخه‌های موردنظر می‌بایست به‌صورت مجزا، روی یک لوح فشرده و با فرمت MP۴  به دبیرخانه ارسال شود.

بخش آنونس و تیزر:
هریک از نسخه‌های موردنظر می‌بایست به‌صورت مجزا، روی یک لوح فشرده و با فرمت MP۴ به دبیرخانه  ارسال شود.

جوایز:

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین عکس
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین پوستر
دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین لوگو
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین عنوان بندی
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین آنونس و تیزر
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین پوستر فیلم های مستند، کوتاه و نیمه بلند
شروع ثبت‌نام و ارسال آثار از تاریخ ۲۰ خرداد و آخرین مهلت ارایه آثار ۴ تیرماه است.

علاقه‌مندان برای مراجعه حضوری و تحویل آثار، می‌توانند به آدرس تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از پارک وی، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان کیهان، خیابان جامی غربی، پلاک ۲۱ (کدپستی: ۱۹۸۶۸۵۴۴۵۴) مراجعه کنند. همچنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن تماس ٢٢٤٠٣٩٩٨ و پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس  www.urbanfilmfest.org  امکان‌پذیر است.





نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : مسابقه، سینمایی، فیلم، فراخوان، هنر، گرافیک،
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 24 خرداد 1396
هنر گرافیک
پوستر رضوی

پوستر پانزدهمین جشنواره خوشنویسی ملی رضوی توسط سجاد همتی طراحی شده است...

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : پوستر، 
برچسب ها : جشنواره خوشنویسی، خوشنویسی، پوستر، پوستر خوش نویسی، رضوی، 15،
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 24 خرداد 1396
هنر گرافیک

برونکا (Brun’ka) اولین نام تجاری برند اوکراینی است که لوازم آرایشی ارگانیک را بر پایه گیاهان مرسوم در اوکراین ارائه می دهد که بطور سنتی در دستورالعمل های آرایشی استفاده می شده است. برونکا به معنای “جوانه زدن” است و همراه با شعار “زندگی درون” به تولید لوازم آرایشی می پردازد تا با وارد کردن انرژی طبیعت به زندگی مشتریان، لحظات آنها را شاد سازد.

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : بسته بندی، 
برچسب ها : بسته بندی، طراحی بهداشتی آرایشی، بهداشتی، آرایشی، طراحی، طرح،
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 24 خرداد 1396
هنر گرافیک
حامد حکیمی

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : پوستر، 
برچسب ها : پوستر، حامد حکیمی، حامد، حکیمی،
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 24 خرداد 1396
هنر گرافیک

فراخوان مسابقه تبلیغات سینمای ایران ششمین جشنواره ‌بین‌المللی فیلم شهر منتشر شد.

شورای برگزاری ششمین جشنواره ‌بین‌المللی فیلم شهر اقدام به برگزاری مسابقه در بخش‌های عکس، پوستر، لوگو، عنوان‌بندی، آنونس و تیزر فیلم‌های سینمایی ایرانی می‌کند.

ششمین جشنواره فیلم شهر در چهار بخش ملی، بین‌الملل، محله و جنبی به دبیری سیدعلی احمدی در نیمه اول مردادماه ۹۶ برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات تا ۴ تیرماه از طریق مراجعه به سایت رسمی جشنواره به آدرس www.urbanfilmfest.org، فرم ثبت‌نام را دریافت کرده و پس از تکمیل، آن را در آدرس اعلام شده، تحویل دهند.

فراخوان مسابقه تبلیغات ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به این شرح است:

شرایط عمومی
١-  متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی جشنواره و بخش فراخوان و ثبت‌نام مسابقه تبلیغی، فرم شرکت در مسابقه را دریافت و تکمیل کنند.
۲- تمام فیلم‌های بلند سینمایی ایرانی که از خردادماه ٩۴ تا تیرماه سال جاری در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده باشند، می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.
۳- آثاری که منطبق با موضوعات جشنواره باشند در اولویت انتخاب خواهند بود.
٤- محدودیتی در تعداد عناوین آثار ارسالی وجود ندارد.
٥- برنامه‌ریزی برای نمایش آثار ارایه شده و یا نمایشگاه‌های جنبی دیگر به عهده دبیرخانه‌ این بخش خواهد بود.
۶- تفسیر مقررات، رفع ابهامات و اخذ تصمیم نهایی در خصوص موضوعات پیش‌بینی نشده به عهده‌ دبیر جشنواره است.
۷- پس از تحویل تقاضانامه و آثار به دبیرخانه، امکان خارج کردن آنها از جشنواره وجود ندارد.
۸- دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخش های مختلف جشنواره از جمله کتاب، کاتالوگ، تیزر، فضای مجازی و… است.

شرایط اختصاصی

بخش پوستر:
١- ارایه ٢ نسخه چاپی همراه فایل پوستر روی CD یا DVD با فرمت TIF یا JPG، با کیفیت DPI۳۰۰ و در قطع ٧٠*١٠٠ و همچنین ارایه یک نسخه پرینت از پوستر در قطع A۳، همراه سایر مدارک ضروری است.
٢- پوسترهای ارایه شده باید از میان آثار رسمی و استفاده شده در تبلیغات فیلم باشد.
۳- در بخش فیلم های مستند، کوتاه و نیمه بلند آثار متقاضی شرکت در بخش مسابقه می‌توانند پوستر فیلم خود را در این بخش شرکت دهند.

بخش عنوان بندی:
هریک از نسخه‌های موردنظر می‌بایست به‌صورت مجزا، روی یک لوح فشرده و با فرمت MP۴  به دبیرخانه ارسال شود.

بخش آنونس و تیزر:
هریک از نسخه‌های موردنظر می‌بایست به‌صورت مجزا، روی یک لوح فشرده و با فرمت MP۴ به دبیرخانه  ارسال شود.

جوایز:

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین عکس
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین پوستر
دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین لوگو
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین عنوان بندی
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین آنونس و تیزر
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین پوستر فیلم های مستند، کوتاه و نیمه بلند
شروع ثبت‌نام و ارسال آثار از تاریخ ۲۰ خرداد و آخرین مهلت ارایه آثار ۴ تیرماه است.

علاقه‌مندان برای مراجعه حضوری و تحویل آثار، می‌توانند به آدرس تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از پارک وی، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان کیهان، خیابان جامی غربی، پلاک ۲۱ (کدپستی: ۱۹۸۶۸۵۴۴۵۴) مراجعه کنند. همچنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن تماس ٢٢٤٠٣٩٩٨ و پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس  www.urbanfilmfest.org  امکان‌پذیر است.





نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : تبلیغات، سینما، ایران، سینمایی، ایرانی، تبلیغ، ت،
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 22 خرداد 1396
هنر گرافیک

“اسم من آنیکو (Aniko) با نام مستعار Mandarin Duck به معنی اردک ماندارین است. زندگی من با خمیر مجسمه  سازی و افکار خلاقانه احاطه شده‌ است. ...

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : معرفی هنرمندان، 
برچسب ها : تصویرگری، تصویرسازی، تصویر، هنر، هنر گرافیک،
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 22 خرداد 1396
هنر گرافیک

وقتی شرکت کایبوش (Kaibosh) با شرکت طراحی اسناسک (Snask) مستقر در استکهلم تماس گرفت، این برند سازنده عینک نروژی فکر می‌کرد محصولاتش زیادی تکراری شده‌اند. کایبوش برای دستیابی به ظرفیت بالقوه و کاملش  به اسناسک ماموریت دارد که به جز لوگوی شرکت، همه‌چیز را ( از نشان‌ها گرفته تا تبلیغات و بسته‌بندی) تغییر دهد و استایل جذاب‌تری طراحی نماید...

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب


نوع مطلب : آرم(نشانه تصویری)، 
برچسب ها : برند، لوگو، آرم،
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 22 خرداد 1396
هنر گرافیک

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : بسته بندی، 
برچسب ها : بسته بندی، نوتلا،
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 22 خرداد 1396
هنر گرافیک