تبلیغات
هنر گرافیک - مطالب هفته سوم خرداد 1396
 
هنر گرافیک
فرزند هنر باش نه فرزند پدر؛که فرزند هنر زنده کند نام پدر
درباره سایت هنر گرافیک


این سایت در زمینه گرافیک و طرح های زیبا و حرفه ای گرافیکی فعالیت میکند،علاقه مندان به این رشته میتوانند به بحث و گفت و گو و تبادل نظر با همدیگر در مورد کارها بپردازند و کارهای خود را برای نمایش دادن در سایت به ایمیل honaregraphic1@gmail.com ارسال کنند.
خواهشمند است در نقد و بررسی کارها از بیان نظرات غیر هنری خودداری شود،با تشکر ازحضور گرمتان،در سایه خداوند زیبایی ها موفق و سرافراز باشید.


نحوه ارتباط با ما:
honaregraphic1@gmail.com
همچنین از طریق بخش نظرات میتوانید ایمیل خود را به صورت صحیح درج کرده و درخواست خود را ارسال کنید

با به روزترین و متنوع ترین وبگاه هنری ایران همیشه همراه ما باشید.

مدیر سایت : هنر گرافیک
آرشیو سایت هنر گرافیک
نویسندگان
سفارش طراحی کارهای گرافیکی به صورت حرفه ای
{ آمارگیر

موضوع:

سکوت

شرایط:

- هر شرکت کننده می تواند حداکثر 5 اثر اصل ارسال نماید.

- حداکثر اندازه ی آثار ارسالی باید A4 باشد.

جوایز:

نفر اول: 500 یورو

نفر دوم: 300 یورو

نفر سوم: 200 یورو

مهلت ارسال آثار:

24 مرداد 1396

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

برای ارسال آثار اینجا را کلیک کنید.





نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : فراخوان مسابقه بین المللی کارتون اسلواکی / 1396، مسابقه کارتون، فراخوان کاریکاتور، فراخوان کارتون،
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 21 خرداد 1396
هنر گرافیک

فراخوان نهمین مسابقه بین المللی طنز Medplan برزیل منتشر شد.

موضوعات:

موضوع بخش کارتون (ازدواج)

موضوع بخش کمیک استریپ و کاریکاتور (آزاد)


شرایط:

- هر شرکت کننده می تواند حداکثر 5 اثر منتشر نشده ارسال نماید.

- اندازه آثار ارسالی باید 30*40 سانیت متر باشد.

- پشت هر اثر باید نام کامل، ایمیل، آدرس، تلفن و ... درج گردد.

- حداکثر حجم آثار ارسالی از طریق سایت باید 3 مگابایت باشد.


جوایز:

نفر اول: 5000 رئال

نفر دوم: 3000 رئال

جایزه اینترنتی: 2000 رئال

جایزه بخش کمیک استریپ و کاریکاتور: 2000 رئال


مهلت ارسال آثار: 26 خرداد 1396


نشانی ارسال پستی آثار:

9º Salão Medplan de Humor, Rua Coelho Rodrigues, 1921, Centro CEP: 64000-080, Teresina - PI - Brasil


نشانی ارسال از طریق سایت:

www.medplan.com.br

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.





نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : فراخوان نهمین مسابقه بین المللی طنز Medplan برزیل، فراخوان، نه، 9،
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 21 خرداد 1396
هنر گرافیک

فراخوان نخستین مسابقه جهانی کاریکاتور نیش خط 1396 منتشر شد.

موضوعات:
الف: كاریكاتور دنیا را جای بهتری می كند
ب: مطبوعات ركن چهارم دموكراسی

حداکثر تعدا آثار ارسالی: ۵ اثر
اندازه: A۴ یا A۳، فرمت JPG، كیفیت ۳۰۰ dpi
آثار همراه با نام و نشانی و شماره تماس هنرمند به festival@nishkhat.com ارسال گردد.

آخرین فرصت ارسال آثار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
کتاب مسابقه، منتشرخواهد شد.

جوایز:
جایزه نخست: ۱۰۰۰ دلار و تندیس نیشخط
جایزه دوم: ۵۰۰ دلار و تندیس نیشخط
جایزه سوم: ۳۰۰ دلار و تندیس نیشخط
۱۰ لوح تقدیر





نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : فراخوان نخستین مسابقه جهانی کاریکاتور نیش خط، فراخوان، نخستین مسابقه، مسابقه، جهانی، کارتون،
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 21 خرداد 1396
هنر گرافیک
کمپین تبلیغاتی

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب :
برچسب ها : کمپین تبلیغاتی یک بانک گرجستانی،
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 21 خرداد 1396
هنر گرافیک
مسعود نجابتی

« بستنی بابا اکبر در قم سابقه ای به اندازۀ خود بابا اکبر دارد ، سال گذشته بود که طراحی نشان آن به بنده پیشنهاد شد.گفتن این مطلب که زمینه کاری و راهی که در دنیای گرافیک در پیش گرفتم متفاوت است، سفارش دهنده را قانع نکرد. بالاخره کار طراحی بعد از دریافت اطلاعات لازم آغاز شد….. برای طراحی شخصیت بابا اکبر ابتدا سراغ طراحانی رفتم که قابلیت طراحی شخصیت‌های کارتونی را داشته باشند. اتودهای اولیه رضایت بخش نبود...

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : گرافیک محیطی، 
برچسب ها : شادابی و هویت توام / مسعود نجابتی، مسعود نجابتی، مسعود، هویت، بصری،
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 21 خرداد 1396
هنر گرافیک
وحشی

” امیلی هیوز” Emily Hughes، نویسنده و تصویرگر، دوران نوجوانی خود را در هاوایی گذراند و در حال حاضر در بریتانیا ساکن و مشغول کار است. کتاب‌های تصویری او به طور گسترده در جهان منتشر و شناخته شده اند. سال ۲۰۱۵ ، امیلی به عنوان نماینده بریتانیا در دوسالانه تصویرگری براتیسلاوا (BIB) حضور داشت. در پست امروز روزرنگ، او درباره خلق کتابی با عنوان ” وحشی” (Wild) صحبت می‌کند. این کتاب تصویری با تصاویر جسورانه‌ یکی از اولین محصولات انتشارات Flying Eye Books در بریتانیا است که سال ۲۰۱۳به چاپ رسید. این کتاب تاکنون به زبان‌های بسیاری از جمله اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی منتشر شده است...

برای مشاهده کامل پست به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب(کلیک کنید)


نوع مطلب : تصویرسازی، 
برچسب ها : داستان «وحشی» / Emily Hughes، وحشی، تصویر سازی، وحش، تصویر، سازی، ساز،
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 21 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
شنبه 20 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
شنبه 20 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
شنبه 20 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
شنبه 20 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
شنبه 20 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
شنبه 20 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
شنبه 20 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
شنبه 20 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
شنبه 20 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
شنبه 20 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
شنبه 20 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
شنبه 20 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
جمعه 19 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
جمعه 19 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
جمعه 19 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
جمعه 19 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
جمعه 19 خرداد 1396
هنر گرافیک
       نظرات
جمعه 19 خرداد 1396
هنر گرافیک




نوع مطلب : کارتون و کاریکاتور، 
برچسب ها : تهران، تروریست، متحد، اتحاد،
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 18 خرداد 1396
هنر گرافیک

امروز تغییرات آب و هوایی یکی از جدی‌ترین بحران‌های تهدیدکننده سیاره ما است. حل چنین مسائلی نیازمند ذهن خلاق و نفکر هوشمندانه است. از همین رو از همه طراحان، هنرمندان، مهندسان، معماران، کارآفرینان خلاق، مخترعان، توسعه‌دهندگان حوزه تکنولوژی و علاقه‌مندان دعوت شده است تا با ایده‌های جدید خود در یک رویداد جهانی با عنوان «دیزاین چه کاری می‌تواند برای تغییرات آب و هوایی انجام دهد» شرکت کنند.

مسابقه طراحی با موضوع بحران تغییرات آب و هوایی

این مسابقه با تمرکز بر اقشار آسیب‌پذیر جوامع برگزار می‌شود. افراد ضعیف جامعه در معرض بیشترین آسیب‌های تغییرات آب و هوایی قرار دارند. بالا آمدن سطح آب، خشک‌سالی، تشنگی و کمبود منابع آب و غذا، عواملی هستند که با بالا رفتن دمای هوا جوامع ضعیف‌تر را تهدید می‌کند. از همین رو برگزارکنندگان همایش WDCD یا What Design Can Do، موسسه ایکیا و شرکت اتودسک از طراحان و متفکران خلاق سراسر جهان دعوت کرده‌اند تا در این رویداد شرکت کنند و راه‌حل‌های خلاقانه ارائه دهند.

طرح‌های برگزیده این رقابت توسط هیئت داوران بین‌المللی انتخاب می‌شوند. سپس با دریافت سرمایه و ورود به برنامه شتاب‌دهی، امکان توسعه ایده برای آنها فراهم می‌شود. شروع این مسابقه به طور رسمی در همایش WDCD در شهر آمستردام هلند اعلام شده است. این مسابقه در سال ۲۰۱۶ برای حل مشکل بحران پناهندگان برگزار شد و ۶۳۱ شرکت‌کننده از ۷۰ کشور جهان در آن حضور یافتند. هم اکنون پنج طرح برگزیده رقابت سال قبل، در حال توسعه‌اند.

این مسابقه از تاریخ ۲۳ می ۲۰۱۷ (۲ خرداد ۹۶) هم‌زمان با همایش WDCD آغاز شده و شرکت‌کنندگان تا ۲۱ آگوست ۲۰۱۷ (۳۰ مرداد ۹۶) برای ثبت و ارسال ایده‌های خود در قالب یکی از سه گروه زیر فرصت دارند.

  •         دانشجویان و دانش‌آموزان
  •         حرفه‌ای‌ها
  •         استارت‌آپ‌ها

چرا باید در رویداد مرتبط با تغییرات آب و هوایی شرکت کرد؟

  • اگر نگران بحران آب و هوا هستید، از طریق این رویداد می‌توانید نقش موثری در یافتن راه‌حل مناسب داشته باشید.
  • عضوی از یک شبکه خلاق خواهید شد و از ترکیب دانش و نوآوری اعضا استفاده خواهید کرد.
  • این فرصت را دارید که ایده خود را در معرض نمایش اجتماع شرکت‌کنندگان این رویداد قرار دهید.
  • به عنوان برنده مسابقه، شایسته دریافت سهمی از مبلغ نهصد هزار یورو و ورود به برنامه شتاب‌دهی خواهید شد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط مسابقه می‌توانید‌ به سایت اصلی آن مراجعه کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات کامل، فایل توضیحات که از طرف سایت برگزارکننده ارائه شده است را دانلود کرده و مطالعه کنید.





نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : مسابقه طراحی با موضوع بحران تغییرات آب و هوایی، مسابقه، طراحی، موضوع، تغییرات، آب و هوا،
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 18 خرداد 1396
هنر گرافیک

اولین تاثیری که یادگیری طراحی سه‌بعدی بر یک طراح گرافیک دارد، بهبود قدرت و هنر طراحی دو‌بعدی اوست! اما برای شروع چه باید کرد؟ در ادامه این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم که چرا وقتی تعریف هنر دوبعدی است باید مهارت طراحی و مدلسازی سه‌بعدی را افزایش داد و همچنین نشان می‌دهیم که طراحی سه‌بعدی چطور به طراحی دو‌بعدی شما کمک می‌کند.

مزایای طراحی سه‌بعدی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که تمایل چندانی به کارکردن در فضای سه بعدی نداشته باشید و تمام تلاش خود را می‌کنید تا از آن دور بمانید. البته نظر و تصمیم شما قابل احترام است اما کمی صبر کنید؛ این چند نکته را بخونید شاید نظرتان عوض شد.

چند دلیل برای استفاده از مدلسازی سه‌بعدی:

۱. طراحی‌های شما ظرافت و دقت بیشتری پیدا می‌کند

مزایای مدلسازی و طراحی سه‌بعدی

وقتی در فضای دوبعدی کار می‌کنید، لازم است اصول پایه‌ای طراحی را مدنظر داشته باشید. این اصول شامل ترکیب‌بندی، پرسپکتیو، نورسنجی، رنگ‌ها و ارز‌ش‌ها، تئوری رنگ‌ها و فرم است.

با کمک نرم‌افزارهای مدلسازی سه بعدی، پیاده‌سازی این اصول به مراتب ساده‌تر و آسان‌تر است.

  • اپلیکیشن UMake تجربه‌ای جدید از طراحی سه‌ بعدی
۲. با سرعت بیشتری کاری می‌کنید

این موضوع تضمین شده است. به محض آن که طراحی سه‌بعدی را یاد بگیرید؛ که البته ممکن است کمی زمان‌بر باشد؛ می‌توانید گام‌های بعدی برای مدلسازی را با سرعت بیشتری بردارید.

  • تحول در طراحی و ساخت وسایل با کمک پرینتر سه‌بعدی
۳. شرایط بازاریابی خود را بهبود بخشید

شاید یکی از مهترین دلیل برای یادگیری طراحی سه‌بعدی ایت باشد که می‌توانید جایگاه خود در بازار کار را بهبود بخشید. دنیا به سمت سه‌بعدی شدن در حرکت است. ارتقای مهارت‌های طراحی و مدلسازی سه‌بعدی به شما این امکان را می‌دهد که در بازار رقابتی آینده امکان رشد و موفقیت بیشتری داشته باشید.

  • طراحی و مدلسازی حرفه‌ای با نسل جدید قلم‌های سه‌بعدی
۴. ذهن شما را خلاق‌تر و مهیج‌تر می‌کند

همیشه هنگام یادگیری چیزهای جدید اتفاقا‌های جالبی در ذهن شما رخ می‌دهد. مثلا هیجان‌زده می‌شود و تمایل و دلایل بیشتری درباره حرف زدن با دیگران پیدا می‌کند. شاید این نکته بنظر شما چندان چیز جالب یا مهمی نباشد اما مهمترین تاثیر آن امکان برقراری ارتباط با افراد بیشتری که در این حوزه فعالیت می‌کنند، است.

  • کفش آرچیتک از شرکت نایک با کمک پرینتر سه‌بعدی تولید شده است
۵. خلاقیت شما را شکوفا می‌کند

هرچند که این دلیل احمقانه بتظر برسد اما لذت بردن از کار و تفریح کردن با آن بسیار مهم و تاثیرگذار است.

از چه نرم‌افزارهایی برای طراحی سه‌بعدی استفاده کنید

گزینه‌های زیادی برای این منظور وجود دارند؛ یکی از آنها Blender است. نرم‌افزاری رایگان و کارآمد برای کسی که تازه کار یادگیری را آغاز کرده است.

دومین نرم‌افزاری که برای این منظور به شما پیشنهاد می‌دهیم، Maya است؛ که البته رایگان که نیست هیچ، ارزان هم نیست.

اگر گزینه ارزان‌تری را جستجو می‌کنید، Maya LT می‌تواند کارآمد باشد. در این میان UMake را نیز فراموش نکنید.





نوع مطلب : آموزش، 
برچسب ها : آموزشی، آموزش، هنر، گرافیک، هنرگرافیک، هنری،
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 18 خرداد 1396
هنر گرافیک

وکوم به تازگی از طراحی و ساخت دو قلم هوشمند جدید با عنوان بامبو اینک (Bamboo Ink) و بامبو اسکچ (Bamboo Sketch) خبر داده است. بامبو اینک استایلوسِ هوشمندی است که با همکاری مایکروسافت برای محیط ویندوز توسعه داده شده است. این قلم با داشتن سه سر متفاوت و طراحی ارگونومیک، حس واقعی نوشتن و طراحی کردن را برای کاربر به وجود می‌آورد.

قلم‌های جدید وکوم با عنوان بامبو اینک و بامبو اسکچبامبو اینک می‌تواند اپلیکیشن‌های مرتبط همانند استیکی نوتز (Sticky Notes) یا بامبو پیپر (Bamboo Paper) را رواج دهد. نوشته‌ها یا طرح‌هایی که در اپلیکیشن‌ها به وجود می‌آیند به زودی امکان همگام‌سازی بین ابزارها از طریق سرویسِ اینک اسپیس (Inkspace ) وکام را خواهند داشت. در این صورت امکان ذخیره‌سازی، دسترسی و مدیریت ایده‌ها در فضای ابری فراهم خواهد شد.





نوع مطلب : اخبارگرافیکی، 
برچسب ها : قلم، گرافیک، هنر، هنرگرافیک، هنر گرافیک،
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 18 خرداد 1396
هنر گرافیک

تصویرسازی یا تصویرگری یکی از زیرشاخه‌های هنرهای تجسمی است و به نوعی از اثر خلاقانه‌ی تصویری گفته می‌شود که القاکننده‌ی تجسمی یک مفهوم یا روایت با فرم بصری است. این مفهوم و روایت می‌تواند داستان، شعر، مقاله‌ای در روزنامه و کتاب و حتی تبلیغات تجاری، سرگرمی‌ها و اشکال و فرم‌های روی کالاها و لباس‌ها باشد.

تصویرگری

تصویرگری، نقاشی روایی است. راوی مجسّمِ متن؛ همراه یا بدون متن کار برد دارد، و می‌تواند دنباله‌دار، یا تک فریم باشد. تفاوت اصلی تصویرگری با نقاشی، هدفمند بودن آن برای کاربرد مشخص، درنظر گرفتن مخاطب و سفارش‌دهنده است و از این نظر مشابهات بسیاری با طراحی گرافیک دارد.

r تصویرسازی چیست ؟

از انواع تصویرگری می‌توان :

نقاشی‌های داخل کتاب‌های کودک و روی جلد کتاب‌های بزرگسال (و گاه داخلی برای متن- که در ایران، تصویرگری برای متن بزرگسال کمتر رایج است)، نقاشی‌های روی پوسترهای تبلیغاتی و اقلام تجاری، داستان‌های مصور (کمیک استریپ)، و طراحی‌ها و نقاشی‌های داخل مجلات و روزنامه‌ها را نام برد.

واگیره دراصل یک قسمت ازیک طرح بزرگ است نمونه این تکرارهادرنقوش سفالهای دوره‌های اولیه آشکاراست. در دوره هخامنشی به نقش برجسته‌های تخت جمشید بانقش سربازها باشمایلی یکسان که درواقع تکراریک نقش است برخورد می‌کنیم.

این نقوش می‌تواند انسان حیوان گیاه ویا عنصر سمبولیک باشد. درتصویرسازی‌های ایرانی بخصوص تذهیب تکرار نقش مایه بسیار استفاده شده اگر این تکرار مستقیم باشد واگیره انتقالی واگربه صورت قرینه باشد واگیره متقارن نامیده می‌شود.

نقش مایه نقش مایه یا موتیف‌های ایرانی اساس طراحی ونقش نگارهادر نگارگری ایرانی است که درآنها از گلها غنچه برگهای درختان حیوانات الهام گرفته شده است. در دوره هخامنشی ما نوعی ترکیب نمادهای متفاوت ازحیوانات متفاوت دریک موجود هستیم.

پیگمنت یا رنگدانه

پودرهای رنگی که درطبیعت یافت میشودوبه شکل رنگ‌های جسمیاستفاده می‌شود. رنگهای روحی (جوهرهای رنگی) که بیشترمنشاگیاهی دارندمانند پودرهای رنگی نیازبه چسب یا صمغ ندارند مانند رنگ پوست گردو رنگهای مورداستفاده درقدیم دودسته رنگهای جسمی وروحی تقسیم می‌شوند.

رنگهای جسمی منشا رسوبی دارندوحالتی تخت وپوشاننده دارند مثل لاجورداخرا رنگهای روحی بیشتر منشاگیاهی دارندوحالت شفاف دارندمثل رنگ قهوه‌ای ازپوست گردو. درنگارگری ایرانی اغلب رنگهای جسمی به عنوان ته رنگ وزمینه استفاده میشوددرحالی که رنگهای روحی برای قلم گیری وساخت وساز استفاده می‌شود.

تذهیب

تذهیب رامیتوان مجموعه‌ای از نقش‌های بدیع ازختایی واسلیمی دانست که نقاشان برای زیبایی کتابهای مذهبی علمی تاریخی …. به کارمیروند. بنیاد تذهیب‌ها خطوط منحنی خصوصا اسپیرال هاست. گلهای اسلیمی یا ختایی برروی این محورهای منحنی قرارمیگیرد

تشعیر به طراحی حیوانات درحالت گرفت وگیر که‌درحاشیه کتاب همراه با مناظر گل وبرگ سنگ طراحی میشده اطلاق میشودتشعیر گاهی به صورت سیاه قلم همراه باکمی پرداز ویابرروی رنگ‌های تیره با رنگ طلایی انجام می‌شود. تکنیک انگ زمانی که ابتدا طراحی تشعیر راانجام دهند داخل طرح انجام شده رارنگی کم مایه می‌زنند وبعد اطراف آن را قلم گیری طلایی می‌کنند.

iop تصویرسازی چیست ؟

تصویرگری ادبیات کودکان

به تصویر‌دار کردن متن‌های ادبیات کودکان یا بزرگسالان (همراه متن یا بدون متن) تصویرسازی ادبیات کودکان یا بزرگسالان گفته می‌شود.

کتاب‌های کودکان بدون تصویرگری فاقد ارزش‌اند. که به تخیل نویسنده متن حالتی تجسمی بدهند و کودک بتواند بهتر و عمیق تر و با لذت بیش تری با متن ارتباط برقرار کند. گاهی تصویرگران روایت‌هایی را تصویر می‌کنند که متن آن‌ها پشت تصویرها پنهان است و در حقیقت نوشته‌ای تصویر را همراهی نمی‌کند، اما کودکان می‌توانند با دنبال کردن تصویرها روند پیشرفت داستان را درک کنند و معنای آن را بفهمند و از آن لذت ببرند.

صویرگران ادبیات کودکان می‌توانند خود نویسنده متن باشند یا متن دیگران را تصویر کنند. تصویرگری ادبیات کودکان از سبک‌ها و شیوه‌های گوناگون برای بازنمایی روایت‌های پنهان یا آشکار استفاده می‌کنند. این سبک‌ها یا برگرفته از سبک‌های برجسته در تاریخ نقاشی است یا این که آفریده کوشش‌های خود تصویرگران است.

سبک‌های آبرنگ با برجسته نمایی فیگورهای شخصیتی و استفاده از رنگ‌های تندو گرم یکی از روش‌های رایج در تصویرگری کتاب‌های کودکان است که آن‌ها را جذب می‌کند. همچمنین کلاژ تکنیک دیگری است که تصویرگران به فراوانی از آن بهره می‌برند.

sd تصویرسازی چیست ؟

انجمن فرهنگی هنری تصویرگران ایرانی

انجمن فرهنگی هنری تصویرگران ایرانی، تنها انجمن معتبر تصویرگران ایران است که از سال ۱۳۸۲ اعلام موجودیت نموده است.





نوع مطلب : آموزش، 
برچسب ها : تصویر، تصویرسازی، چیست، تصویرسازی چیست،
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 16 خرداد 1396
هنر گرافیک

فستیوال Art Moves میزبان برگزاری این دوره از رقابت طراحی بیلبورد می باشد و از تمامی علاقه مندان، هنرمندان و هنرجویان دعوت به شرکت می نماید.

آثار ارسالی این دوره می بایست خلاقانه و مرتبط با تم انتخابی امسال باشد: مسئولیت پذیری و مشارکت. آیا هر یک از ما می توانیم با همکاری یکدیگر دنیای بهتری را بسازیم؟

در این رقابت ۱۰ اثر توسط تیم داوری بین المللی برگزیده می شود و این آثار در سپتامبر یا اکتبر ۲۰۱۷ در لهستان به نمایش در خواهد آمد. برنده اصلی نیز مبلغ ۵۰۰۰ زلوتی لهستان (معادل ۱۱۸۸ یورو) دریافت می کند.

آثار ارسالی می تواند توسط یک فرد با به صورت گروهی خلق شده باشد. شرکت در مسابقه نیز رایگان است.

آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۷ می باشد.

یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقه جا انداختن هنر طراحی بیلبورد نیز می باشد. دوره گذشته ۶۴۳ هنرمند از ۶۲ کشور با تعداد ۱۲۰۴ اثر از کشورهای کوبا، آمریکا، ایران، چین، ارمنستان، لبنان، روسیه، اکوادور، فرانسه، قرقیزستان و …. شرکت داشتند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.





نوع مطلب : فراخوان (مسابقات)، 
برچسب ها : رقابت بین المللی طراحی بیلبورد Art Moves 2017، بیلبورد، رقابت، مسابقه، فراخوان، 2017،
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 16 خرداد 1396
هنر گرافیک


( کل صفحات : 2 )    1   2